Ini Persembahan Terbaik Zamani Setakat ini Kata Tok Ram ...

Ini Persembahan Terbaik Zamani Setakat ini Kata Tok Ram ... Memasuki minggu separuh akhir, pastinya peminat-peminat gegar vaganza telah mempunyai penyanyi kegemaran mereka.

Pernah kami buat undian di facebook, rata-rata peminat menyokong penyanyi zamani. Mungkin kerana dia seorang lagenda dalam dunia musik tanah air.

Selain itu, Zamani juga telah memberikan yang terbaik dalam setiap persembahannya.

Ini Persembahan Terbaik Zamani Setakat ini Kata Tok Ram ...


Perkara ini turut disokong dengan komen juri-juri gegar vaganza 2018.

Datuk Ramli MS berkata selepas persembahan minggu ke 6 baru-baru ini , lagu Hapus Aku merupakan persembahan terbaik zamani sepanjang 6 minggu ini.

"Dalam penjurian saya sendiri, persembahan minggu suku akhir Zamani merupakan yang terbaik semenjak minggu pertama. Dia sangat 'steady' dan kurang buat silap.

"Selama ini, dia sangat 'shaky'. Tapi dalam penjurian 'personal' saya , dia tidak berada di kedudukan Top 3 dan dia juga tidak berada di kedudukan bawah. Mungkin selepas markah tiga juri lain dicampurkan, dia berada di kedudukan ketiga.

"Harap-harap dia menggandakan lagi usaha di minggu separuh akhir. Mungkin sokongan orang ramai memberikan Zamani kekuatan untuk memberikan terbaik. Dia kena lakukan sehabis baik, kalau tidak, dia akan malu sendiri," kata Ramli.

WOW !

Tahniah Zamani.

Semoga pujian yang diberikan kepada zamani akan menguatkan lagi semangat zamani untuk terus bersaing dalam gegar vaganza dan di luar sana.

Jom like page kami >> Kata Ubaid << untuk info dan live streaming gegar vaganza 2018 setiap minggu tau !

Berita : Sumber Astro Gempak

Previous Post Next Post