TIME FIBRE HOME BROADBAND KINI SERENDAH RM 99 SAHAJA

Assalamualaikum, baik, hari ini kami nak kongsikan dengan anda mengenai TIME Fibre Home Broadband. Apa dia TIME Fibre Home Broadband ni? sebenarnya TIME Fibre Home Broadband merupakan sebuah syarikat telekomunikasi yang menyediakan perkhidmatan Internet kepada rakyat Malaysia.

Mungkin anda tak pernah dengar pasal TIME Fibre Home broadband ni atau mungkin pernah dengar tapi tak tahu secara lanjut mengenainya. Jangan risau, kami akan terangkan supaya anda lebih mudah faham dan lebih mengenali TIME Fibre Home Broadband selepas ini.

TIME FIBRE HOME BROADBAND HARGA RM 99


Bagi yang tak tahu fungsi TIME Fibre Home Broadband, sebenarnya TIME Fibre Home Broadband merupakan syarikat yang menyediakan perkhidmatan Internet fibre yang terkini di Malaysia.

TERBARU! TIME Fibre Home Broadband telah melancarkan internet jalur lebar terpantas di Malaysia sehingga 1Gbps tau!

Seriuslah?

Betul, kami tak tipu anda.

Kenapa perlu internet yang laju sehingga 1 Gbps?


  1. Anda boleh bermain game secara online tanpa perlu risau mengenai lag!
  2. Anda boleh layan movie dengan format yang lebih tinggi seperti 4k dan juga Ultra HD resolution!
  3. Ada lagi.. anda juga boleh sambung internet ini pada lebih banyak device dan gadget kepunyaan anda. Tak perlu nak risau lagi ada gadget yang tak tersambung dengan internet lagi selepas ini.


Untuk pengetahuan anda, selepas pelancaran internet dengan kelajuan 1 Gbps, TIME Fibre Home Broadband juga telah memperkenalkan tawaran terbaik di dalam pasaran untuk jalur lebar berkelajuan tinggi.

Jom kita tengok apa yang ditawarkan oleh mereka.

Pakej dan Harga Internet TIME Fibre Home Broadband!


Anda nak tahu harga internet TIME Fibre Home Broadband tak? Mereka perkenalkan tawaran harga yang sangat menarik iaitu 100Mbps untuk RM99.

Murahkan kalau nak dibandingkan dengan syarikat telco lain.



Promosi TIME Internet


Jadual diatas ini menerangkan perbandingan harga diantara TIME, Unifi dan juga Maxis. Sebagai pengguna internet tegar, kami selalu akan perhatikan pada speed terlebih dahulu.

Kemudian baru pada harga yang ditawarkan. Jika dibandingkan diantara TIME, Unifi dan Maxis. Harga yang ditawarkan oleh TIME jauh lebih murah berbanding dua telco yang lain.

Sudah pasti kami akan pilih TIME Fibre Home Broadband. Harga mereka berbeza tetapi kelajuan internet mereka adalah sama.

Dibawah ini, kita bandingkan lagi harga internet yang ditawarkan oleh ketiga-tiga syarikat mengikut kelajuan internet yang disediakan.

TIME FIBRE HOME BROADBAND RM 99

TIME Fibre Home Broadband masih mendahului dari segi harga yang paling murah dan sesuai untuk kita sebagai rakyat Malaysia. Rugi pula kalau tak ambil peluang ini kan.

Untuk pengetahuan anda, Tawaran 100 Mbps dengan harga RM 99 itu adalah tawaran yang bersifat TERHAD. Maksudnya tawaran ini tak akan dibuka untuk tempoh yang lama.

Anda kena buat keputusan sekarang. Jika berminat, Anda hanya perlu mendaftar atau Sign Up melalui pautan di bawah ini.




Kalau anda lambat, anda akan terlepas tawaran hebat ini!

Tawaran ini hanya untuk pendaftaran atau sign up secara ONLINE SAHAJA! Kalau tak sign up dengan menggunakan link yang kami beri itu, anda juga akan terlepas dari mendapatkan tawaran tersebut.

Mudah jer nak daftar, tak sampai 10 minit dah selesai.

TAWARAN LAIN UNTUK INTERNET TIME


Dibawah ini, ada tawaran yang sangat menarik kepada penggemar internet berkelajuan tinggi.

Harga TIME Fibre Home Broadband Terkini

Menarik sungguh harga-harga internet yang ditawarkan kali ini. Secara jujurnya jenama TIME Fibre Home Broadband ini semakin dikenali dalam kalangan rakyat Malaysia.

Rata-rata pengguna internet TIME Fibre Home Broadband memberi review yang positif selepas menggunakan internet ini.

Sekarang ni lah masa yang anda perlukan untuk menggunakan internet fibre yang laju berdesup. Selepas ini tak ada masalah ketika melayari internet. Anda boleh menggunakannya dengan aman dan damai. Masalah Internet selalu sangkut akan selesai!

DAFTAR ONLINE UNTUK HARGA RM99 untuk kelajuan 100 Mbps di SINI. Tawaran TERHAD untuk yang terawal sahaja!

Rugi kalau tak cuba!

Previous Post Next Post