Biodata Intan Najuwa Pelakon Drama Jodohku Babysitter

Pelakon kecil molek bernama Intan Najuwa ini sangat terkenal dalam senarai pelakon Malaysia dan dia semakin matang berlakon dan mempunyai lakonan yang mantap.

Hai korang, sibuk ke? Ramai tak sabar nak baca biodata intan najuwa. Hari ni aku nak kongsikan tentang intan najuwa yang merupakan seorang pelakon baru yang sedang meningkat naik. Sebelum ini intan najuwa pernah menjadi peneraju untuk drama Hantu Punya Bos dan terbaru ni dia menjadi heroin watak Hanan dalam drama kekasih Paksa Rela.

Untuk tahun 2019 ni, drama intan najuwa menjadi viral sekarang ni. Korang nak tahu drama apa? Drama tersebut bertajuk Tuan Danial. Kisah pasal orang gaji yang minat dengan tuan dia. haha memang sweet dan lawak cerita ni. korang dah tengok ke?

Biodata Intan Najuwa Pelakon Drama Jodohku Babysitter

Biodata Intan Najuwa Pelakon Drama Tak Sempurna Mencintaimu 2021


Kemaskini, mulai 29.10.2019, Intan akan membintangi drama Setelah Ku Dimiliki dan dalam drama ni dia digandingkan dengan Zul Ariffin. Jangan lupa tengok.

Ini aku kongsikan sedutan drama terbaru lakonan Intan. Best tak ? hehe


Aku boleh puji lakonan dia sebab aku pernah tengok dia berlakon sebelum ni di TV dan yang terkini ni ada penambah baikkan dalam lakonan dia. Makin hebatlah lakonan dia sekarang ni. Anda kenal tak siapa Intan Najuwa ni ? jom baca biodata Intan Najuwa .

Kemaskini 31.3.2021, Intan Najuwa kembali dengan drama baru bertajuk Tak sempurna Mencintaimu yang menyaksikan dia digandingkan dengan Redza Rosli. Best tau layan cerita ni. Aku sampai tergelak sorang sorang. hehe.

Terbaru untuk tahun 2022, Intan muncul dalam drama jodohku babysitter dan digandingkan dengan Aliff aziz dalam drama tersebut. Dia membawa watak sebagai Adel yang merupakan seorang wanita tomboi.

Profil Penuh Intan Najuwa

Bila nak baca biodata intan, mesti ramai yang tertanya apa nama penuh intan najuwa kan.hehe. Jom sambung baca di bawah. 

  • Nama Penuh : Intan Najuwa binti Abdul Wahid

  • Nama Artis : Intan Najuwa

  • Umur : 22 tahun (2019)

  • Asal : Johor .

  • Status : Bertunang.

➤➤ Instagram Intan Najuwa - https://www.instagram.com/intannajuwa/

Muda lagi rupanya dia ni.

Intan Najuwa

Dalam cerita kekasih paksa rela, intan ni bawa watak sebagai budak sekolah. hehe memang kelakar habis dia berlakon dan digandingkan pula dengan hero malaya, Remy Ishak lagilah bertambah menarik jalan cerita drama tu sampai viral kan. hehe

Bakat dia dicungkil oleh Mig Production untuk drama yang aku bagitau dekat atas tadi. dari situ karier dia berkembang. Jom kongsikan biodata Intan Najuwa ni dekat facebook. bolehlah orang lain baca kan .


Previous Post Next Post