Biodata Hafidz Roshdi

Biodata Hafidz Roshdi
Biodata Hafidz Roshdi


Hai, Pelakon sado ni ramai yang kenalkan. Siapa tak kenal dengan Hafidz Roshdi kan. ramai tau yang cari info dan biodata hafidz ni kerana kehebatan beliau berlakon dalam drama-drama tempatan. terbaru dia berlakon dalam drama raisha yang di tayangkan di Tv 3.

Dulu dia terkenal dengan drama Tundukkan playboy itu yang orang cakap viral lah masa tu. sampai sekarang nama dia masih laku. bagi yang belum kenal dengan dia, jom baca Biodata Hafidz Roshdi seperti yang aku kongsikan di bawah.

Biodata Hafidz Roshdi


Walaupun si HAFIDZ ROSHDI ni pernah kena spekulasi , namun dia berjaya menangani benda tu dengan sebaik mungkin. Nama dia pun dah bersih dan sekarang ni orang lebih fokus kepada bakat lakonan yang ada pada dia.

Nama Penuh : Muhammad Hafidz Bin Roshdi
Nama Artis : Hafidz Roshdi
Tempat Lahir : Shah Alam
Umur : 22 tahun
Instagram : https://www.instagram.com/hafidz.roshdi/?hl=en

Hafidz sekarang ni dah berkahwin dan dah ada anak dah. macam tahun lepas masih single kan. dia berkahwin ketika dia berada di puncak prestasi. satu aku puji si hafidz ni, dia still boleh hidup dalam dunia seni walaupun dah berubah status.

semoga dia terus ada dalam dunia seni. best juga tengok dia berlakon, tak lah kayu ataupun batu bata kan. hehehe

Gambar Hafidz Roshdi 

Gambar hasil pencarian aku di facebook secara rawak jer ni. kalau korang nak tengok banyak-banyak korang boleh lah terjah di instagram si hafidz ni. follow sekali tau. hehe

Biodata Hafidz Roshdi
Biodata Hafidz Roshdi

Biodata Hafidz Roshdi
Biodata Hafidz Roshdi
Gambar sumber facebook

Sekarang ni ramai yang kenal dengan hafidz ni lepas baca biodata hafidz Roshdi kan. jadi, korang sharelah dengan rakan-rakan lain. teruskan beri sokongan anda kepada dia dalam karier seni beliau . selamat menonton.

Previous Post Next Post