BELI KEYBOARD ACER V5- 471G DENGAN LAZADA ! MURAH DAN CEPAT !

BELI KEYBOARD ACER V5- 471G DENGAN LAZADA ! | Sempena kehangatan sambutan Hari Jadi Lazada yang ke 5 ,ramai di antara rakan-rakan blogger yang sibuk shopping secara online dengan lazada . Aku pun tak terlepas dari membeli dengan lazada, cumanya aku beli sebelum hari jadi lazada. apa yang aku beli ? Haaa. aku BELI KEYBOARD ACER V5- 471G DENGAN LAZADA !


BELI KEYBOARD ACER V5- 471G DENGAN LAZADA !


KENAPA BELI KEYBOARD ACER V5- 471G DENGAN LAZADA ?

1. Keyboard laptop aku rosak. Ada perkataan yang tidak boleh di gunakan lagi.
2. Murah dari hantar kedai .
3. Rasa nak membeli yang membuak-buak .

itulah antara sebab kenapa aku BELI KEYBOARD ACER V5- 471G DENGAN LAZADA ! . Dalam masa 3 hari dari aku place order terus dapat ke tangan aku. cepat sangat dan juga menjimatkan.


Harga Keyboard acer v5 - 471g di lazada ?


Korang boleh pilih sebabnya dengan lazada korang boleh tengok keyboard mana yang bersesuaian dengan korang. ada sahaja yang mahal tetapi aku pilih yang murah jer sebab tak pernah beli secara online jadinya nak elakkan dari pembaziran dan sebagainya .

Harganya adalam RM 55 sahaja.

Aku pernah juga tanya kedai, kalau tukar keyboard berapa harga dia kan. Dia cakap satu set RM 120 kalau tukar dekat kedai. jadi lebih baik aku buat sendiri ja . hehe Sebenarnya banyak ja video yang dah di muat naik di youtube. korang search saja kalau korang nak try tukar keyboard laptop sendiri .

Lepas fikir punya fikir, aku ambil keputusan untuk beli dan buat sendiri dan hasilnya alhamdulillah . aku dah boleh guna keyboard aku seperti sedia kala. selesa pun selesa dan ia berfungsi dengan baik . Jadi kalau korang nak beli keyboard acer dengan lazada. ada beberapa tips yang aku nak kongsikan dengan korang .

TIPS BELI KEYBOARD DENGAN LAZADA ! 

1. Pastikan korang beli keyboard yang betul dan sesuai dengn laptop korang.
2. Pilih harga yang munasabah .
3. Cari yang ada warranty.
4. kalau ada masalah ,terus contact lazada .

kalau korang nak beli keyboard dengan lazada. koran terjah pautan ini - Keyboard ACER V5-471G

Mudah sahaja, cuma korang kena buat sendiri sahaja . selalunya ramai orang hantar kedai sebab takut nak buat sendiri. takut nanti benda yang asalnya laptop jadi benda lain pulak. hehe tak salah pun nak hantar kedai , kalau mampu buatlah sendiri . hehe aku pun terdesak , tu yang buat sendiri tu . hehe

Semoga entri kali ini membantu korang yang nak BELI KEYBOARD ACER V5- 471G DENGAN LAZADA  . setakat ni aku masih boleh memuji perkhidmatan lazad yang cepat dan pantas. harap lepas ni masih kekal dengan cara macam ni dan semoga menjadi lebih baik. Insyaallah .

Sekian .

Previous Post Next Post