7 LOKASI PELANCONGAN MENARIK YANG MESTI DI LAWATI PADA TAHUN 2017 !

Lokasi Pelancongan sudah pasti akan menjadi tumpuan pelancong apabila memasuki musim cuti sekolah tidak lama lagi. adapun yang mengambil peluang untuk bercuti pada hujung minggu untuk melancong ke tempat orang .

gambar awek ipoh


Ke semua ini pasti mempunyai pro dan cons dia bila kita nak melancong . baik, memandangkan aku pun lama tak kongsikan dengan korang entri-entri berbau travel . haha jadi jom aku kongsikan 7 LOKASI PELANCONGAN MENARIK YANG MESTI DI LAWATI PADA TAHUN 2017 !


7 LOKASI PELANCONGAN MENARIK YANG MESTI DI LAWATI PADA TAHUN 2017 !


1. Sky Walk , Penang .
2. Taman Botani Shah Alam  .
3. Queensbay Mall Pulau Pinang .
4. Padang Besar Perlis
5. Tanjung Dawai , Kedah
6. Lumut Perak
7. Pulau Langkawi , Kedah .

Dalam senarai lokasi pelancongan di atas , aku hanya belum sampai di lokasi pelancongan yang pertama . hehe masih teragak-agak nak pi bila . hehe

Kelebihan Bercuti ?

1 - Dapat mengeratkan hubungan dengan ahli keluarga
2. Kurangkan Stress .
3. Elakkan kemurungan
4. Meneroka tempat baru .
5. Buang masa terluang .

Gunakan musim percutian anda dengan sebaik-baiknya , jangan buang masa anda dengan perkara yang tidak berfaedah seterusnya akan merugikan anda.

Oh ya, kalau korang nak tahu 10 lokasi pelancongan yang korang kena terjah pada 2017 ini . ada 10 lokasi lagi yang menarik dan dekat dengan korang. dekat mana tu ? korang rujuk pautan ini .

Semoga musim cuti sekolah 2017 yang akan datang ini dapat memudahkan korang mencari tempat bercuti yang best dan osem ! jom share 7 LOKASI PELANCONGAN MENARIK YANG MESTI DI LAWATI PADA TAHUN 2017 ! dengan rakan-rakan anda .

Sekian .

Previous Post Next Post