HARGA PROTON ERTIGA TERKINI !

HARGA PROTON ERTIGA TERKINI ! | Model baru keluaran Proton ini sudah dilancarkan pada penghujung 2016 . Model baru yang di beri nama Proton Ertiga ini merupakan antara model proton terkini yang berada di pasaran tanah air . Proton Ertiga merupakan hasil kerjasama di antara pihak Proton dan Suzuki yang mula menjalinkan kerjasama bagi membangunkan jenama kedua-dua jenama ini.


HARGA PROTON ERTIGA TERKINI !

HARGA PROTON ERTIGA TERKINI !



Proton Ertiga di jual dengan 3 versi iaitu :


Executive MT
Executive AT
Executive Plus AT

HARGA PROTON ERTIGA TERKINI !

Executive MT - RM58,800
Executive AT - RM 61,800
Executive Plus AT- RM 64,800


HARGA PROTON ERTIGA TERKINI !

IKLAN PROTON ERTIGA !




Aku selalu memuji proton apabila mereka menggunakan pendekatan tersendiri dalam mempromosikan jenama proton. korang tahu, mulai tahun lepas , jenama baru proton mempunyai short movie bagi mempromosikan model-model tersebut. korang boleh check di laman youtube proton.

Proton Ertiga ini merupakan kenderaan jenis MPV yang mempunyai 6 tempat duduk yang selesa untuk pemilik kenderaan ini . Proton Ertiga menggabungkan beberapa ciri model ertiga dari negara jiran seperti Indonesia dan negara lain. ia menjadikan reka bentuk Proton Ertiga ini adalah lain dari yang lain .

4 Warna yang boleh di dapati untuk Model Proton Ertiga ini .


1. Merah Ruby
2. Perang Carnelian
3, Kelabu metal
4. Putih Cutton


Pastinya dengan harga yang murah membuatkan rakyat malaysia ingin memiliki Proton Ertiga ini. Proton Ertiga 1.4 liter ini juga memberi keselesaan kepada pengguna apabila ia juga di lengkapi dengan teknologi-teknologi keselamatan terkini .

Jadi , apa tunggu lagi ? dapatkan segera atau pun kalau berminat, anda boleh pergi ke Kedai-kedai Proton berdekatan anda untuk melihat sendiri jenama ini dan keadaan kereta ini sama ada sesuai untuk anda sekeluarga atau tidak .

Bagi aku kenderaan Proton Ertiga ini sesuai untuk keluarga yang ramai kerana kereta 4 tempat duduk sudah pasti tidak memberi keselesaan berbanding kereta enam tempat duduk seperti ertiga. Semoga entri HARGA PROTON ERTIGA TERKINI ! membantu anda mencari maklumat mengenai proton ertiga. Sekian.


Previous Post Next Post