SEKUMPULAN PEREMPUAN KONGSI CERITA TERJUMPA PONTIANAK DI HUTAN !

SEKUMPULAN PEREMPUAN KONGSI CERITA TERJUMPA PONTIANAK DI HUTAN ! | Korang tau tak, masa aku tulis entri ni, badan aku rasa tak sedap . fuhh seram sejuk di buatnya . pasti ramai yang nak tahu  mengenai SEKUMPULAN PEREMPUAN KONGSI CERITA TERJUMPA PONTIANAK DI HUTAN . Disebabkan aku publish waktu siang macam ni,kira tak takut sangat lah kan kalau aku kongsikan video sekali . hehe


hantu



Ceritanya mengenai sekumpulan perempuan yang bertemu dengan cik pontianak di dalam hutan sewaktu berkemah . 4 orang mereka berkhemah di sebuah hutan . kejadian berlaku pada waktu malam di mana, Shima salah seorang dari mereka yang seorang mulut murai dan banyak bercakap tiba-tiba senyap pada malam itu . Perkara ini di sedari oleh kawan shima dan kawan tersebut tidak berani nak bertanyakan hal lanjut mengenai apa yang berlaku .

Selepas makan malam Shima berbisik kepada kawannya itu satu perkataan tetapi dia tak faham apa yang di katakan oleh shima sebaliknya yang dia faham dari perkataan tersebut adalah " PONTIANAK ". Dia tidak mengendahkan lalu terus ke khemah untuk tidur .  ketika dia sedang tidur , tiba-tiba dia rasa ada orang mencubitnya ! 

rupanya May, kejutkan dia supaya teman kannya untuk buang air . Dia pun tanpa melengahkan masa, terus menemani May , Tiba-tiba dia teringat akan shima dan lalu baru mula ingin bertanya kepada May sama ada dia perasan tak perubahan yang berlaku pada shima . belum sempat dia bertanya tiba-tiba dengar bunyi mengilai yan kuat . tidak semena-mena , telefon bimbit mereka sempat merakam satu entiti di dalam camera tersebut .

Fuuhh meremang tengkok tulis ni . adehh, korang nak tahu tak apa jadi dekat May dan kawannya yang jumpa Ponti tersebut ?  aku tak sanggup nak sambung , korang sambung baca dekat sini . Malam yang ngeri buat mereka . Penamat untuk kisah shima dan kenapa dia hanya diam diri sahaja ada dalam link yang aku share tu .

Tulis kisah SEKUMPULAN PEREMPUAN KONGSI CERITA TERJUMPA PONTIANAK DI HUTAN , membuatkan kita sendiri rasa seram , aku tengok video dia dalam entri pautan yang aku share dengan korang tu pun aku dah nervous. tiba-tiba nampak orang pakai baju putih, dalam hutan pulak tu dah lah mengilai. kalau aku , terus cabut ja. hehe . dasar penakut ko ubai. hehe ikuti sambungan cerita ni dekat link yang aku bagi, aku tak sanggup nak sambung dah. 

Sekian. 

Previous Post Next Post