BENCINYA ! KENAPA AKU PERLU TENGOK FILEM NI !

BENCINYA ! KENAPA AKU PERLU TENGOK FILEM NI ! | Fuuhh. ada kah patut paksa orang tengok filem di panggung wayang ! Filem apa pun tak tau ni . Mentang-mentang lah tahun 2016 dah nak habiskan , jadi semua orang pakat dok ajak pi tengok wayang, depa kata ada cerita best. Korang dah tengok ke promo filem-filem yang bakal di tayangkan pada bulan 12 nanti ? belom lagi kan. aku sempat tengok satu dua je .


FILEM HOT 2016
Antara filem yang sudah di tayangkan sepanjang tahun 2016 . Menarik kan !


Nak di jadikan cerita, berbaloi ke kita tengok ke semua filem-filem ini ? fuhh serius lah dah lah senarai enam filem ja. tapi aku tak minat pun. korang rasa penting tak kita tengok wayang di panggung atau korang tunggu keluar yang online ja nanti . Tapi filem-filem ini dikatakan bakal hit dan menjadi sebutan ramai apabila mula di tayangkan nanti .

Rasa serba salah pulak , nak pi tengok ke tak baki filem yang akan di tayangkan nanti . Sebelum pi tengok, aku nak tengok dulu la movie preview dia macam mana kan. sebab filem-filem ini merupakan filem-filem luar negara , jadi selalunya orang akan bagi 5 bintang walaupun pada preview filem sahaja . Korang nak tahu tak filem apa yang akan di tayangkan pada hujung tahun 2016. Rujuk Pautan ini .

Jadi aku nak mintak tolong korang, patut tak aku pergi tengok filem-filem ini sebelum habis tahun 2016 ? bukan apa, takut tak berbaloi tetapi nampak jalan cerita macam best jer . aku target nak tengok cerita melayu tu, nama dia desolasi. haa karya adik shamsul yusuf , syafiq tak silap . jadi korang rasa filem-filem tu okay tak nak tonton. kalau korang sebagai ibu bapa mesti nak bawa anak-anak korang tengok filem tu kan. aku pun pening nak join yang mana. bencinyaa..

Sekian.

Previous Post Next Post