SENARAI PELAKON DRAMA TAK BELI TAK CINTA !

SENARAI PELAKON DRAMA TAK BELI TAK CINTA ! |  Sebelum ini slot ini di tayangkan Drama bertajuk Abang sado boleh beres . aku tak minat tengok drama abang2 sado . tak tau sebab apa . Drama baru menggantikan drama tersebut adalah Drama Tak Beli Tak Cinta . aku tak layan tapi aku tolong updatekan untuk korang. hehe  Berikut merupakan SENARAI PELAKON DRAMA TAK BELI TAK CINTA !


SENARAI PELAKON DRAMA TAK BELI TAK CINTA !


SENARAI PELAKON DRAMA TAK BELI TAK CINTA !

Tajuk Drama : DRAMA TAK BELI TAK CINTA
Bil Episod  : 20 
Tarikh Mula tayangan : 19 Oktober 2016
Waktu Tayangan : Isnin hingga Khamis, 6.30 petang
Saluran Siaran : TV3
Senarai Pelakon : Rita Rudaini, Ariz Lufias, Qara Lyana, Syainie Aida, 
Shiha Zikir, Aliff Yasraff, Erry Putra,  Habiel Lutfillah .

SEDUTAN PROMOSI DRAMA TAK BELI TAK CINTA 

Drama Tak beli tak cinta ini mengisahkan percintaan di antara majikan dan pekerjanya . Percintaan 3 segi diantara pekerja perempuan dengan pekerja lelaki dan juga majikan mereka iaitu rita rudaini .Rita yang kehilangan suami akibat tragedi MH 17 berusaha menyesuaikan diri selepas tragedi tersebut dan tidak menyangka boleh terlibat di dalam jerat percintaan 3 segi tersebut . bagaimana mereka mengatasi masalah mereka ? saksikan di tv 3 !

Drama Komedi Romantik ini memberasi ramai pelakon baru dan lama . Sudah pasti tumpuan utama adalah kepada Rita Rudaini sebagai peneraju utama . Apa pendapat korang mengenai SENARAI PELAKON DRAMA TAK BELI TAK CINTA  ? Best tak tengok pelakon-pelakon drama Tak Beli Tak Cinta ?

Sekian.


Previous Post Next Post