KEDAI JUAL PENCUCI MULUT MENU GREEN TEA DI MALAYSIA !

KEDAI PENCUCI MULUT MENU GREEN TEA DI MALAYSIA ! |  Ada tak dekat sini yang suka minum green tea ? haa, koranglah yang aku cari ni. korang tahu tak sekarang ini,green tea bukan sahaja untuk minuman teh tetapi juga turut di jadikan makanan tambahan.Antaranya di jadikan sebagai kek,coklat kitkat green tea dan lain-lain. Kali ini aku nak kongsikan KEDAI JUAL PENCUCI MULUT MENU GREEN TEA DI MALAYSIA !

baca juga: Jatuh Hati Dengan Green Tea!


KEDAI JUAL PENCUCI MULUT MENU GREEN TEA DI MALAYSIA !


tengok gambar dekat atas ni pun dah teliurkan. hehe Kalau korang peminat green tea, mesti korang tertanya-tanya dekat mana yang jual Larva Cake Green Tea ni ! jawapannya adalah di Soul Cafe di Pulau Pinang . Aku nampak gambar macam sedap, tapi aku tak try la . hehe seronok tengok larva tu keluar meleleh je. hehe

Alamat Soul Cafe,Penang :

Soul Cafe, 12, Jalan Kek Chuan, Georgetown, Penang


Baca juga : Kitkat green Tea tak sedap !


Kalau korang rasa, Soul Cafe ni macam jauh je nak try kan. korang boleh tengok dalam entri >> 11 Kedai Pencuci Mulut Yang Menyediakan menu green tea di seluruh MALAYSIA << Dalam entri tu ada lokasi dekat KL, Johor dan sebagainya . Pendek kata, kalau korang peminat tegar green tea, korang kena cuba menu yang di sediakan.

Sekian.


Previous Post Next Post