REVIEW FILEM TRAIN TO BUSAN & TONTON ONLINE TRAIN TO BUSAN !

REVIEW FILEM TRAIN TO BUSAN & TONTON ONLINE TRAIN TO BUSAN !  |  Hari ini aku nak bercerita mengenai sebuah Filem Korea Selatan yang berjaya menarik minat penonton mereka dari Malaysia begitu juga dari Korea Selatan . Filem Train to Busan yang di tayangkan menjadi  buat mulut rakyat malaysia yang mengatakan Filem ini sebagai filem terbaik dan menarik untuk di tonton. Jadi, meh sini aku kongsikan  REVIEW FILEM TRAIN TO BUSAN & TONTON ONLINE TRAIN TO BUSAN ! .



REVIEW FILEM TRAIN TO BUSAN & TONTON ONLINE TRAIN TO BUSAN !

REVIEW FILEM TRAIN TO BUSAN .

Permulaan cerita Filem train to busan agak perlahan tetapi atas faktor kekeluargaan yang di pertontonkan di dalam Filem train to Busan ini seakan-akan menarik penonton untuk ambil tahu apa yang berlaku kemudian dan kemudian . Selepas mereka menaiku Train KTX, maka bermulalah episod duka dan lara. di mana mereka di serang oleh satu zombi yang berjaya menembusi kereta api KTX sebelum ia bergerak .


REVIEW FILEM TRAIN TO BUSAN & TONTON ONLINE TRAIN TO BUSAN !


Masa dalam perjalanan tersebut pelbagai dugaan mereka di serang berlaku . kalau korang nak tau apa yang berlaku, maka tengok sendiri. haha cumanya Filem train to busan berjaya mewujudkan karakter yang di benci oleh penonton kerana sikap nya yang penting diri . Korang nak tahu siapa karakter lelaki tu ?


REVIEW FILEM TRAIN TO BUSAN & TONTON ONLINE TRAIN TO BUSAN !


Hampir keseluruhan cerita ini berlaku di dalam kereta api dan landasan kereta api . jadi agak susah nak tahu persekitaran korea selatan kalau korang nak ambil info melalui filem . Di penghujung Filem ini, 2 orang dari penumpang train to busan yang terselamat dan yang lain menjadi zombi . Cerita ini agak tergantung bagi orang yang macam aku yang sentiasa mencari ending untuk sesebuah filem. Punca berlakunya zombi pun hanya di sebut dalam beberapa minit sahaja, itu pun kurang jelas .

Pendek kata, Filem ini best sebab grafik dan lakonan para zombi yang lain dari lain. tetapi sayang, cerita ini tergantung dan penonton tak tahu bagaimana keadaan zombi-zombi itu selepas tamat filem Train to Busan . Mungkin juga akan ada sekual kedua untuk train to busan bagi menjelaskan segala keraguan yang timbul. sama-sama kita nantikan.

Aku bagi 3.5/5 .


REVIEW FILEM TRAIN TO BUSAN & TONTON ONLINE TRAIN TO BUSAN !


Bagi yang ingin menonton online Filem Train to Busan , korang boleh ke Link ini untuk menonton. Jangan risau ini bukan cerita hantu .cuma cerita zombi sahaja. hehehe aku harap korang puas hati dengan r REVIEW FILEM TRAIN TO BUSAN & TONTON ONLINE TRAIN TO BUSAN ! .Selamat menonton !

Sekian.

Previous Post Next Post