SKRIN SAMSUNG GALAXY A9 PRO LEBIH BESAR !


SKRIN SAMSUNG GALAXY A9 PRO PRO LEBIH BESAR ! | Aku antara peminat telefon bimbit berjenama Samsung . Walaupun ramai yang akan bantah cakap aku dengan mengatakan Iphone is better than samsung . Tapi aku akan tetap dengan samsung jugak. Aku sebenarnya kurang minta dengan model Iphone . Jangan tanya sebab apa, aku pun tak tau. haha Kali ni, aku nak kenalkan dengan korang satu Model Samsung yang baru iaitu Samsung Galaxy A9 Pro .

Antara Ciri yang terdapat pada Samsung Galaxy A9 Pro adalah Saiznya yang besar, Memorinya jugak besar di samping daya tahan baterinya juga besar . Korang boleh baca selanjutnya di sini . Dibawah ini aku sertakan beberapa gambar Samsung Galaxy A9 Pro yang cantik dan menarik untuk korang. Kalau korang nak beli, korang pergi ke kedai-kedai berhampiran lah yer. ehh kedai samsung tau. bukan kedai makan. hahaha

Samsung Galaxy A9 Pro didatangkan dengan 3 warna iaitu hitam , gold dan white . ( Hitam, emas dan putih ). Jadi korang boleh pilih kaler dan warna yang sesuai untuk korang jadikan  telefon Samsung Galaxy A9 Pro sebagai milik korang .

Gambar Samsung Galaxy A9 Pro : 


Samsung Galaxy A9 ProSamsung Galaxy A9 ProSamsung Galaxy A9 ProSamsung Galaxy A9 Pro

SAMSUNG GALAXY A9 PRO ini mempunyai beberapa ciri yang membuatkan kita ternganga mulut kita. antaranya Memori telefon ini bersaiz 96 gb ! Kalau korang kaki selfie, mesti telefon ni menjadi kegemaran korang. Bateri dia pulak 5000Mah . Gila laah, tak yah risau masalah bateri lepas ni, mesti tahan lama . kalau korang tak caya apa yang aku tulis ni, korang boleh baca dekat sini .

Apa lagi tunggu ! tinggalkan iphone anda untuk ke Samsung Galaxy A9 Pro ni ! Siapa lambat dia tertinggal ! hehe

sekian.

Previous Post Next Post