ALTERNATIF LAIN JIKA TIADA INTERNET !

ALTERNATIF LAIN JIKA TIADA INTERNET ! I Sejak semalam, aku ada masalah internet . Masalahnya adalah bila kita connect dengan wifi kita, dia akan keluar no internet Access. satu kerja pulak nak tunggu dia okay balik . Terbantut kerja-kerja blog aku ni. nak update entri pun tiba-tiba jadi malas. Kalau korang ada masalah macam aku, ada alternatif lain kalau korang tak ada internet.

ALTERNATIF LAIN JIKA TIADA INTERNET !
ALTERNATIF LAIN JIKA TIADA INTERNET !

1. Call syarikat telkomunikasi yang korang langgan dan tanyakan masalah korang kepada diorang.
2. Guna Internet Phone .
3. Keluar rumah dan pergi pusing-pusing .

Haaa, aku tahu zaman sekarang ,internet bukan lagi kehendak tetapi sudah menjadi keperluan kepada kita. Sehari tidak ada internet , umpama hari anda suram tanpa sebarang berita baru. tetapi kita tidak seharusnya bergantung 100% dengan internet untuk hidup. sebaliknya kita mampu untuk meneruskan hidup tanpa menggunakan internet .

Hargailah masa anda tanpa internet. tetapi kalau kerja kita memang kena guna internet nak buat macam mana kan. tambah-tambah blogger macam kita ni. sehari kalau tak update blog, mahu tak ada pengunjung yang masuk.

Pandai-pandailah bahagi waktu mengikut kesesuaiannya. sekarang ni internet aku masih nazak , doakanlah cepat sikit okay. kalau tidak kena cari internet burung hantu lah jawabnya kan. korang pernah alami masalah takda internet tak ?

sekian.
Previous Post Next Post