[ REVIEW BLOG ] KISAH ZAHRA AREESA TERPAHAT DI BLOG BONDAZAHRAAREESA.BLOGSPOT.MY


[ BLOG BONDAZAHRAAREESA ] Blog seterusnya adalah blog bonda Zahra Areesa .Mula-mula aku terjah blog ini aku tertanya, kenapa bonda zahra areesa  hehehe, rupa-rupanya Zahra areesa merupakan anak kepada pemilik blog bondazahraareesa.blogspot.my . Pemilik blog ini lebih di kenali dengan nama Sue Aina di laman facebook .

BONDAZAHRAAREESA.BLOGSPOT.MY

Blog ini juga berwarna pink dan ungu . Kombinasi warna yang menarik perhatian pembaca untuk duduk lama di blog ini . Pengisian blog ini juga pada mulanya menceritakan telatah dan reaksi si zahra yang comel ini membesar.

Selain itu bonda zahra juga memberi tip-tips mengenai parenting dalam membesarkan anak . Tambahan pula, Korang boleh membaca banyak info-info menarik yang bagi aku di sampaikan dalam bentuk santai dan bersahaja. aku baca seperti interaksi antar apenulis blog dan juga pembaca .

Jom Lawat Blog Bonda Zahra

Kalau belum mengenali pemilik blog bondazahraareesa.blogspot.my ini, jom kita terja link di bawah untuk berkenalan dengan bonda zahra. Seronok baca telatah zahra dekat blog ni. hehehe Selain itu blog ini juga ada entri-entri yang bersifat pendapat dari Kak sue sendiri sebagai penulis blog mengenai isu atau perkara yang berlegar dalam masyarakat media sosial .



BONDAZAHRAAREESA.BLOGSPOT.MY
Pemilik Blog bondazahraareesa.blogspot.my

Nama blog : Bonda Zahra Areesa
Link Blog : www.bondazahraareesa.blogspot.my 

Kalau korang terjah, cuba scroll dekat bahagian blog archeive. banyak entri-entri sebelum ini berkaitan zahra .boleh lah berkenalan dengan zahra. hehe aku lak promote zahra ni. hehehe aku promote blog jerr.. hehe semoga membesar dengan baik ya zahra . :)

Overall, kalau anda mencari pengalaman seorang ibu membesarkan anak , maka blog ini juga sesuai untuk menjadi sumber tambahan anda.

sekian.
Previous Post Next Post