#177 : Aku kena troll dari pagi sampai ke malam !

KENA TROLL I Korang pernah kena troll dengan kawan-kawan korang ? pasti pernahkan , kalau tak pernah kena tu maksudnya korang jarang guna media sosial.hehehe korang tahu apa yang terjadi dekat aku hari ni?

kena troll

Korang tahu, kalau guna #177 dekat status korang, akan ada garis kaler hijau,merah, biru,kuning. kalau kalaer hijau tu maksudnya facebook korang pernah kena hack. tak percaya try buat ! gambar dia akan keluar macam dalam gambar di bawah ni.



itulah yang aku kena troll dari pagi sampai ke malam. dan aku yang lurus bendul ni pun dengan usaha yang gigih mencuba dari pafi sampai ke malam dan masih belum mendapat jawapan. aku fikir mungkin sebab facebook aku tak update lagi ke apa ker.


rupanya memang betul-betul tidak wujud pun benda tu.asib baiklaah si Lisa bagitau. kalau tidak memang aku sesat lah sampai bila-bila. hahaha bagus juga ada benda ni ,at least lari dah sikit tumpuan kita semua dekat pengantin 15k kan. korang asyik kutuk ja depa.aku tak suka perkara yang kita tak tau pangkal cerita tetapi di ulas bagai nak rak.

ehh, berbalik dekat #177. ada yang dah cuba ker ? mana nak tau. kot-kot jadi. hahaha kalau jadi bagitau dekat aku. hehe first time kena troll dalam jangka masa yang agak panjang. hahaha selalu aku boleh detect ni troll ke apa ke. tapi kali ni. tak. sedeh. haha

sekian.
Previous Post Next Post