TUDUNG HARGA RM 4 RIBU !


TUDUNG HARGA RM 4 RIBU I Pada mulanya, aku ingat rakan blogger aku just melawak jer mengenai harga tudung mencecah sehingga ribuan ringgit. Jadi aku pun tak berapa kisah lah sangat sehingga aku terjumapat di twtitter mengenai tudung ini.

aku pun sempat terjah page Bawal Exclusive di Facebook . korang usha dulu tudung dan harganya dulu ya ! dekat bawah aku kongsikan mengenai sebab kenapa tudung ini mahal . Cantik juga patern dan warna tudung ni. korang rasa macam mana ?




Sekali tengok macam tidak berbaloi. harga tudung yang boleh dapat dengan harga RM 15 sehingga mencecah ribuaan ringgit. tetapi pemilik atau syarikat Bawal Exclusive ini ada alasan mereka sendiri jadi mari kita ikuti apa kata mereka mengenai harga tudung yang mahal ini.



Kenapa Tudung Bawal Exclusive Mahal?Bahan semua import,buatan dan ciptaan anak tempatan, kain Japan Voile, batu kristal...
Posted by Bawal Exclusive on Thursday, February 25, 2016
Jadi, kita fahamlah kan kenapa harga tudung ini mahal. Jangan menuduh seberono ya. kita hormat pandnagan penjual . kita pulak ada hak sama ada nak beli atau tidak. Andai mampu, dan tak ada tanggungjawab lain maka terpulang. boleh beli. kalau tak mampu, kita doakan bagi kita juga mampu.

senang je kaan. sekian.





Previous Post Next Post