SHOPEE.COM - SALE SEHINGGA 80% ! GILA WEEHHH !


SHOPEE.COM I Minggu lepas aku ada ceritakan mengenai SALES yang di lakukan oleh Shopee.com . tetapi Sales tu terhadp sahaja sampai 23 haribulan febuari . Tapi kali ini, Shopee.com kembali lagi dengan Sales sehingga 80 % .
whatttt 80 % ?
Shopee.com

Banyak tu. Mesti korang dah gatal tangan kan nak beli barang online. Minggu lepas aku usha blog shopee.com ni dengan niat nak tengok-tengok atau cuci mata jer. tapi apa yang mengejutkan aku, tangan aku bergerak sendiri dan menekan button buy now yang ada dekat blog itu .

Nasib baik lah dalam account bank duit tak banyak , kalau tidak dah shopping dah hari tu. hehe.Sales 80 % ini meliputi Men's dan Wome's Fashion , Health & Beauty dan macam-macam lagi . Jom shopping ! jap, pi check gaji dulu. huhuhu .

Shopee.com

Kalau korang nak pergi shopping atau nak cuci mata . korang boleh pergi ke shopee.com atau pun kornag boleh klik di sini  . Mudah sahaja , satu sahaja pesanan aku, jangan boros dalam berbelanja. Jadilah pengguna bijak !

Tarikh tamat Sales ialad pada 29 feb 2016 , ESOK ! jadi laju-laju-laju-laju pi usha dulu dekat link yang aku bagi tu. lepas tu, kalau ada duit baru beli. amacam ? wokeeh ?

sekian ^_^

SHOPPING ONLINE DI SHOPEE.COM I 

Previous Post Next Post