PELAKON DRAMA CINTA SI WEDDING PLANNER | MIRA FILZAH DAN ADI PUTRA DI HOT FM !


PELAKON DRAMA CINTA SI WEDDING PLANNER DI HOT FM I Hari ini atau sekarang ini kalau korang sempat boleh buka hot fm untuk dengar siaran Hot fm bersama dengan pelakon-pelakon Drama cinta si Wedding Planner .

Drama cinta si wedding Planner yang Hit dan Popular sekarang ini di bintangi oleh Adi Putra dan Mira Filzah.Aku tengok pagi ni dekat page Hot fm, meriah sangat dengan komen dan like berbanding pagi-pagi sebelum ni.yelah kan. Adi Putra dan Mira Filzah di Hot fm kan. hahaha

aku belanja gambar je lah yer , gambar Adi Putra dan Mira Filzah di Hot fm ! (2 feb 2014 )

PELAKON DRAMA CINTA SI WEDDING PLANNER | MIRA FILZAH DAN ADI PUTRA DI HOT FM

PELAKON DRAMA CINTA SI WEDDING PLANNER | MIRA FILZAH DAN ADI PUTRA DI HOT FM

PELAKON DRAMA CINTA SI WEDDING PLANNER | MIRA FILZAH DAN ADI PUTRA DI HOT FM

Ada yang bergetar tulang halkum ke tengok Mira Filzah dan Adi putra hari ni ? hahaha dah alang-alang korang terjah sini kan. jom kongsikan pendapat korang mengenai Drama cinta si Wedding Planner ni. mana tau Mira dan Adi Putra baca ke . kan2. 

oiitt sudah-sudahlah tengok gambar adi putra dengan mirah filzah di hot fm tu. hahah angau la tu. :P anyway nak ucap bhappy besday dekat fizie hot fm. hahaa dia kena denda hari ni tengok muka Mira Filzah. hahaha bergetar kaau. nak tengok tak macam mana Fizie Hotfm tengok Mira Filzah ? Tengok dekat Sini.

kesian Fizie. haha bini dekat umah bising nanti. hahaha

sekian.

*gambar sumber fb hot fm
Previous Post Next Post