FARA FAUZANA DAN AG HOT FM TINGGALKAN HOT FM !


FARAH FAUZANA TINGGALKAN HOT FM I BERITA tergempar pagi ini di hot fm, Minggu lepas fafau ada lah bagitau yang dia akan buat pengumuman pada hari isnin ni ( hari ini ) . aku ingat dia nak kawin . hahaha majoriti ingat dia nak kawin. tetapi apa yang berlaku sebaliknya hari ini.

Farah Fauzana dan AG Hot Fm telah membuat keputusan untuk meninggalkan Hot fm ! Whaattt ! mana boleh ! dah tak best dah hot fm nanti . apa ni. korang tinggal adik korang si fizie tu sorang-sorang. sampainya hati .

Farah Fauzana undur diri dari hot fm

ikwan HOT FM undur diri dari hot fmAG HOT FM undur diri dari hot fm

haha, sorry emo sikit. apa-apa pun aku ucapkan selamat maju jaya buat Fara fauzana dan AG hot fm . Sebenarnya bukan mereka sahaja yang meninggalkan hot fm . Ikhwan dan Liza Hotfm juga akan meninggal kan hot fm. Habis pengacara faveret aku  semua pakat keluar. tak leh dengar liza gelak lagi. hahaha .

baca juga : 15 sebab kenapa pelihara binatang lebihbaik dari hidup dalam relationship ! mesti baca !


    Liza hot fm undur diri

Farah Fauzana berhenti terus dari bidang penyampai radiao. Sebaliknya , AG, Liza dan Ikhwan akan ke udara di sesen radio yang lain . tadi dengar Ag cakap, still radio media prima . Fafau akan berkhidmat dengan hot fm sampai 26 febuari ini. maka itulah suara terakhir Fafau sebagai pengacara radio !


Good luck untuk mereka semua. apa pun, life must go on . kita dengar depa dekat radio ynag lain jee.. hehe

sekian.
Previous Post Next Post