EPISOD AKHIR DRAMA CINTA SI WEDDING PLANNER !


DRAMA CINTA SI WEDDING PLANNER EPISOD AKHIR I Maka tamat sudah Drama Cinta Si Wedding Planner yang penuh dengan dugaan dan emosi  ini . Drama ini pada mulanya mendapat kritikan hebat tetapi di akhir drama cinta wedding planner berlaku satu perubahan yang drastik dalam jalan cerita sehingga menjadi tanda tanya kepada penonton.

EPISOD AKHIR DRAMA CINTA SI WEDDING PLANNER !

Dalam episod akhir drama cinta si wedding planner  ini ,Zara hampir di bunuh oleh Shira .tetapi mujur Fariz sempat menyelamatkan keadaan. Rupanya Nadia memang ada kembar iaitu Shira. tetapi Shira telah meninggal dunia kerana di langgar oleh mak nya .

Pada Mulanya mereka berdendam dengan mak mereka kerana satu peristiwa. kemudian apabila shira meninggal dunia. Nadia bertambah benci dengan mak mereka. Selepas Shira mati, Nadia kerap berjumpa dengan shira tetapi hanya sebagai bayangan sahaja .


Apa yang jadi kat Nadia dan Shira ? Nadia cuba membunuh diri . dan kemudiannya Zara pun bersalin . dapat baby lelaki yang comel . lepas itu kawan-kawan zara semua pakat kawin . Abang Bazili  dan Haykal juga kawin dengan pasangan masing-masing .

The End !

Ringkas kan aku punya sinopsis. haha sebab banyak part sweet-sweet yang boleh menyebabkan kencing manis. so aku pendekkan je lah yer,

EPISOD AKHIR DRAMA CINTA SI WEDDING PLANNER !

Semoga di harap, apa yang baik dari drama ini di jadikan teladan, yang tak baik di jadikan iktibar . Itulah yang patut di ambil oleh penonton drama di Malaysia. Bukan hanya menantikan babak romatik sahaja, tetapi memperoleh ilmu dari apa yang di tonton. Episod akhir drama cinta si wedding planner ni memang terbaek !




sekian.
Previous Post Next Post