LIVE STREAMING MAHARAJA LAWAK MEGA 2016 !


LIVE STREAMING MAHARAJA LAWAK MEGA 2016 I Sebenarnya, aku tercari-cari juga lah sama ada tak Live streaming Maharajalawak Mega 2016 . rupa-rupanya ada. hehehe Untuk yang tak ada Astro atau tak langgang Astro Warna , korang boleh terjah dan tengok dekat link yang aku bagi ini ya.
LIVE STREAMING MAHARAJA LAWAK MEGA 2016
gambar sumber : mysumber.com
Baca Juga : SENARAI PESERTA MAHARAJA LAWAK MEGA 2016

Agak-agak korang lah kan, Persembahan Kumpulan mana yang akan menyengat dalam Maharajalawak Mega 2016 kali ini. Aku rasa macam nak tengok persembahan BOS. Ezad Lazim turut sama berada dalam kumpulan tersebut. mesti lawak.

Ezad Pernah berlakon dalam Filem Komedi Mami Jarum dan Mami Jarum Junior kalau korang ingatlah kan. dalam filem tu dah lawak tetapi kena tengok juga persembahan di pentas. sebab ia berbeza dari berlakon Filem .

Oh ya, membebel pulak aku kan, Siapa nak Live Streaming Maharajalawak Mega 2016 ? cuba angkat tangan macam saya ! hahaha  korang klik link dekat bawah ini untuk ke pautan live streaming maharaja Lawak Mega 2016.

live streaming maharajalawak mega 2016
gambar sumber : www.melvister.com
LINK LIVE STREAMING MAHARAJA LAWAK MEGA 2016 [ PAUTAN 1 ]

Semoga Live Streaming Maharajalawak Mega 2016 ini dapat mengubat rindu anda terhadap pelawak-pelawak tanah air. selamat menonton Maharajalawak Mega 2016 !

Waktu Siaran Maharaja Lawak Mega 2016 : Jumaat ,10 malam .

sekian.


Previous Post Next Post