BR1M DAH MASUK, NASIHAT UNTUK PENERIMA BR1M 2016 !

TARIKH BR1M 2016 DI EDARKAN I 28 Januari Tarikh BR1M secara rasminya akan di berikan kepada yang memohon.walaupun sejak semalam lagi ada yang dah mula menerimanya . Rata-rata happy dan bersyukur kerana memperoleh BR1M . Bersyukurlah selagi mana kita peroleh nikmat dan azab .
SEMAK STATUS BR1M 2016

Bila BR1M masuk, macam-macam lah idea nak buat. nak beli itu beli ini. maka duit yang telah di masukkan dalam account akan di keluarkan darinya. so, duit masuk, yang keluar nya juga duit. haha tak kan keluar makanan lak kan. okay hambar.

Jangan boros dalam berbelanja. rancang perbelanjaan anda . Dapat BR1M kan beribu-ribu. so , makan untuk setahun pun tak habis. jadi rancang lah elok-elok ya. jangan jadi golongan orang yang membazir. ada ke yang dapat BR1M tahun lepas tak habis guna lagi ?

Ada ibu-ibu yang sudah mencatur untuk membeli susu anak dan sebagainya, tahniah untuk anda kerana merancang yang terbaik untuk keluarga anda. Rezeki yang datang gunakan dengan sebaiknya.apalah yang aku dok membebel dekat korang ni kan. BR1M punya pasal la ini .

Untuk Student yang dapat BR1M, korang jangan pulak sibuk nak tukar phone. nanti ada orang membebel dekat korang lak nanti . " tak ada makan, tapi hidup mewah, handphone mahal ". korang fahamkan maksud aku. Simpan sikit duit tu ,boleh belanja kawin ke apa kan. atau pun hantar dekat mak ayah di rumah sikit. hehe

Oh ya, Kalau siapa yang belum semak lagi, korang boleh semak Status BR1M korang dekat sini [ Pautan ] . Kalau berjaya alhamdulillah,kalau tak pun alhamdulillah. ada rezeki di tempat lain insyaallah. senyum selalu.

apa korang plan dengan duit BR1M korang tu ? Jom share dengan aku . maksud aku share apa yang korang nak buat.kalau korang nak share duit tu dengan aku pun tak pa. hahaha

sekian
Previous Post Next Post