200 RIBU PV Blog KATAUBAID !



Alhamdulillah, semalam blog kataubaid.com mencipta sejarahnya sendiri apabila mendapat pageview yang ke 200 ribu. walaupun masih kurang berbanding rakan-rakan blogger yang lain.tetapi bagi aku ia satu pencapaian terbaik bagi blog aku yang simple ini.

Apa yang aku harapkan adalah, blog ini kekal memberi manfaat kepada masyarakat terutamanya kepada yang mencari maklumat di sini. aku perlukan komentar korang mengenai blog aku ini, bukan apa untuk tujuan mencantikkan lagi blog ini.

korang boleh komen di bawah ya :)




pageview kataubaid.com

Bila kita berjaya capai target yang kita rancang di awalnya, pasti kegembiraan terpancar di wajah. itu sahaja yang aku mampu ungkapkan ketika ini. perghh sedih la pulak kan. haha cuma terfikir, kalau aku berhenti jadi blogger agak-agak apa akan jadi pada blog ini ?

Betullah  apa yang orang cakap, kalau kita usaha mengikut keupayaan kita, kita akan rasa gembira dan puas hati berbanding kita berusaha tetapi kita sendiri tak mampu nak mencapai kejayaan yang terhidang. 

Patut lah aku baca dalam ( entri ini ) , benda yang pertama di tulis dalam tajuk 9  perkara penting yang yang kita tidak boleh tinggal atau terlepas pandang dalam tahun 2016 adalah cita-cita kita. Kita ada cita-cita maka teruskan cara memperolehinya.

" jika kamu mampu bermimpi, kamu juga mampu mencapinya "

kata-kata dalam entri yang aku tunjuk dekat atas tu. lagi 8 perkara tu korang baca dekat entri tu la yer. aku malas nak tulis. haha aku mohon agar, blog ini mampu memberi kebaikan kepada setiap yang membacanya. dan aku harap korang pun support la aku ya. sebab aku tak mampu berdiri dengan sendiri.

aku pernah bergerak sendiri, tapi aku gagal. kita aku bersama dengan #kelabbloggerbenashaari . mereka yang kuatkan aku . duduk dalam komuniti blogger ,baru kita tahu asam garam kehidupan kita sebagai blogger. bukan mudah nak dapat job. orang nampk simple je. tapi sebenarnya tak.

siapa jadi blogger dia akan faham..terima kasih semua pembaca blog kata ubaid ! aku akan terus memberikan yang terbaik untuk korang semua ! doakan aku juga ya !

sekian.

Previous Post Next Post