Hari Sabtu : Nak buat apa ni ??


4 Hari cuti di hujung tahun mesti best bagi yang berkeluarga dan mempunyai anak kecil. yela, sepanjang tahun sibuk dengan kerja, di hujung tahun dapat 4 hari cuti pulak tu, mesti masa yang di luangkan untuk anak-anak dan keluarga.

Nak buat apa cuti ni ?

Tempat Menarik di Pulau Pinang
Pemandangan dari 1st Avenue ,Komtar

Macam dekat tempat aku, Di kawasan-kawasan pelancongan kebanyakkan nya dah penuh dengan orang luar yang datang bercuti. mana tak nya, siapa yang tak mau mai penang. banyak kedai makan. betul tak ?

hahaha

bukan makan yang di cari tetapi waktu berkualiti bersama keluarga tercinta.Aku pulak macam biasa, duduk rumah je. hehehe  . Malas nak keluar satu hal, sebab bila keluar je , mesti duit habis banyak. stress aku . haha lebih baik duk rumah, boleh layan movie atau runningman je. hahaha nampak tak bertapa anti-sosialnya aku.

11 ROADTRIP TERBAIK KE SELURUH MALAYSIA
hahaha

bukan laa, aku buat benda ni time cuti-cuti je. time ada kelas ke apa ke. aku keluar macam biasa. Apa plan korang sempena cuti ni. Ada yang pergi melancong ke Langkawi , Melaka dan macam-macam lagi. Di katakan ibu kota kembali sunyi bila cuti panjang macam ni.

ada yang pulang ke Pantai Timur mengatakan macam balik hari raya. dengan traffic jamnya . betul ke ? Minggu Lepas aku ke Taiping Perak. Macam tu juga, kereta dah start penuh terutama menuju ke Kuala Lumpur.


Apa-apa pun, kena jaga diri , jaga duit. jangan buat pembaziran, sekolah nak buka dah, banyak benda lagi nak kena shopping untuk budak-budak sekolah. hehehe macam aku dah ada anak pulak. just nak ingatkan je. takut terlepas pandang. maaf ya .

Pemandangan di Pulau Pinang
Pemandangan dari 1st avenue, Komtar
Meh kongsikan perjalanan cuti korang dengan aku, kalau yang ada blog tu, meh share link dengaan aku . Nanti aku try buat entri kumpulkan tulisan-tulisan korang tu . dan akhir tahun ni, rasa mcama nak kumpul semua benda je. hahaha. orait !

aku rasa macam sudah cukup aku membebel kan. korang pun bossan baca aku tulis entri macam ni, aku pun jarang tulis entri macam ni. haha banyak gelak dari isi entri. apa-apa pun untuk 2015 ni, aku ucapkan terima kasih buat pengunjung blog aku yang comel dan hensem-hensem ni. semoga kebaikkan korang mendapat manfaat dengan apa yang aku kongsi kan.

Nanti sebelum habis 2015 , aku akan bagi korang satu peluang, peluang apa tu ? nanti aku bagi. hehehe

orait. selamat bercuti  !

sekian.

** Gambar atas ni kalau nak copy paste, make sure minta dulu yerr..tq ^^
Previous Post Next Post