20 Gaya Rambut Rakyat Malaysia ! Zaman ni mesti korang ingat !

69e2

TEKNIK GAYA RAMBUT I Pernah tengok gaya rambut macam dalam gambar dekat atas tu ? atau korang sendiri yang pernah buat gaya rambut macam tu ? haha itu gaya zaman rock dulu , bukan dekan negara luar tapi dalam negara kita sendiri ! 

Nostalgia betul, bila kita cakap benda ni dengan pakcik-pakcik kita, mesti depa teringat zaman depa muda-muda dulu . Selain dari rambut panjang ,ala-ala rock kapak tu ada lagi gaya rambut yang menarik di terangkan dalam entri 20 gaya rambut orang malaysia .

Ada gaya rambut macam tempurung kelapa. atau dengan bahasa mudahnya adalah gaya rambut helmet . kalau orang berisi macam aku ni, mesti nampak muka tu bulat je bila potong gaya rambut macam tu. 

Dan yang paling aku ingat adalah gaya rambut belah tengah .haha macam gaya rambut Adam AF dulu-dulu tu. haaa, masa buat rambut tu, rasa la juga diri ni hensem sikit berbanding orang lain.hahaha ehh mana ada riak, nak show off ja.. ahaha.tak da la, dah jadi trend zaman dulu kan rambut-rambut pelbagai fesyen dan ragam .

Korang pernah tengok gaya rambut berbentuk nenas ? apa ,tak pernah ? maknanya korang tak klik la link entri yang aku bagi dekat atas tu. tak pe2 meh klik link ni untuk ke entri tu. mesti korang teruja bila tengok gambar lama-lama yang penuih dengan nostalgia ni. huhuhu

sekian.

oh yaaa.. gaya rambut korang pulak macam mana ?

Previous Post Next Post