Pengalaman Kuruskan Badan !

Tips Kurangkan berat badan #3 I Setelah aku berhenti kejap dari update tip-tip , kali ni aku kembali menulisnya. Hari ni aku nak koongsikan tips-tips mengenai cara nak kuruskan Badan. Tips ni adalah pengalaman beberapa orang yang berjaya kurangkan berat badan.

Peranan kawan-kawan dalam membantu kita untuk kuruskan badan amatlah penting. contoh dalam kisah ini, James dari Malaysia telah di cabar oleh rakan-rakannya untuk kuruskan badan. mereka berjanji untuk memberikan duit RM 10 setiap kilo yang hilang dari James.

A121
Dan setelah berjaya kurangkan berat badan dari 122kg ke 96 kg dalam masa 6 bulan. dia berjaya memperolehi RM10,000 hasil dari cabaran rakan-rakan dia. nampak tak peranan rakan-rakan. bukan asyik nak bahan orang je kan, hahaha

tapi di akhirnya, James menderma duit itu kepada badan-badan kebajikan. Dia dapat dua kebaikan, 1 kuruskan badan .2, dapat dermakan duit dia. Banyak lagi cerita dan pengalaman yang korang boleh dapatkan dalam blog ni. cuma kena rajin membaca la yer. klik je link ini .


Aku tahu, bukan mudah nak kurangkan berat badan. aku pun cuba, tapi ia makan masa yang amatlah panjang. cuma usaha itu kena ada, kalau tak kesihatan kita akan terancam. Jaga berat badan, jaga kesihatan. elakkan makan makanan yang tak berkhasiat ya.


Sekian.
Previous Post Next Post