Biodata Mark Adam


Biodata Mark Adam
Biodata Mark Adam

Biodata Mark Adam


Artis yang sedang menempah nama dalam industri musik tanah air iaitu Mark adam ternyata nanynyian nya juga tidak mengecewa kan. terbaru, beliau mencuba nasib dalam super spontan all star tetapi sebagai artis jemputan. aku gelak terbahak2 weh. haha

Selain dari menyanyi, aku dengar yang dia dah ada sekolah musik sendiri. satu pencapaian yang menarik dan hebat. Bukan senang nak hidup di negara orang kan. tapi satu yang respect dengan mark adalah dia rajin berusaha.

aku pun segan bila dengar kisah dia. tambah-tambah kisah dia tengok KLCC sampai nangis tu.

bagi korang yang belum kenal, jom baca biodata MARK ADAM seperti di bawah. dia yang berasal dari Filipina ini semakin menjadi ikutan oleh generasi muda sekarang ni.


  • Nama : Mark Echivarre  atau Mark Adam  atau nama islamnya Fikri Mark Adam
  • Tempat Lahir : Cebu City , Filipina
  • Tarikh Lahir : 15 Oktober 1979 .
  • Mula memasuki Malaysia :  tahun 2001 .
  • Lagu : Pencuri , Senyum


dalam banyak-banyak lagu mark adam, aku suka lagu marry me. sedap tau lagu ni. kalau sambil bawa kereta tu memang aku suka menyanyi sekali. walaupun suara tak sama dengan dia. hahaha ada aku kesah ye dak. korang pula minat lagu dia yang mana?

kita harap mark terus kekal di Malaysia dan menghiasi arena seni negara. korang tunggu apa lagi, kongsikan lah entri ni sebagai tanda sokongan korang kepada dia. kata peminat setia. cece.hehe

Previous Post Next Post