Semangat Fyn Jamal !

Assalamualaikum ,

korang kenal fyn jamal tak ? seorang penulis buku,penyanyi dan juga penulis lirik .

Fyn Jamal
tadi aku tgk temu bual MHI dengan Fyn Jamal tak sure bertarikh bila sebab aku tgk kat utube je.

di sebalik research atau bacaan aku mengenai fyn jamal ni . 

banyak kisah yg menyayat hati, di sebalik penulisan beliau tersingkap 1001 kisah kehidupan beliau .

sbb itu lah karya beliau mendapat tempat di hati peminat-peminatnya .

sbb apa yg di ceritakan dalam buku dan lagu merupakan isi hatinya.

sampai ada pembaca mampu menangis kerana merasai penderitaan beliau .

tapi melihat raut wajahnya, seperti di sembunyikan kepahitan yang ada dalam diri beliau.

semoga beliau tabah melalui hidup2nya .

keluarganya lengkap dengan suami tercinta dan seorang anak .

lagu arjuna beta di khusukan untuk anaknya. aku dgar mula-mula tu macam bosan, tpi bila tgk lirik. ia bukan lagu semata tapi mempunyai nasihat untuk si anak .

bakat menulis beliau membuatkan aku bersemangat untuk menulis dari hati.

dalam temu bual itu, kita dpt lihat bila org ikhlas berusaha dan berjaya .

good luck fyn and family !!

Fyn Jamal & Family credit gmba :utusan
semngat anda sekeluarga menjadi pembakar semngat masyarakat di luar sana ^^

sekian .

p/s : lepas ni, nak cari buku fyn jamal la pulak... huhuhu

like page aku yerr -->>

Related Posts

There is no other posts in this category.
أحدث أقدم