Live Streaming Gegar Vaganza 7 Minggu 2. Minggu lepas, telah bermulanya konsert gegar vaganza 7 minggu 1. Seramai 14 orang peserta telah beraksi dan juara untuk minggu lepas adalah Noraniza Idris. Siapa pula juara minggu kedua ini? Jom sama-sama kita saksikan.

Live Streaming Gegar Vaganza 7 Minggu 2

Aku rasa setiap tahun, mesti ramai yang tunggu rancangan ni kan. Pengacara program GV 7 juga masih dikekalkan iaitu Nabil dan Jihan. Kalau korang nak tahu senarai peserta, korang boleh baca senarai peserta di sini (klik).

Tarikh : 18.10.2020
Masa: 9 pm

Live Streaming Gegar Vaganza 7 Minggu 2

Anda boleh tonton di bawah ini. 👇👇




p/s : tekan f5/ refresh sampai live muncul ya/

Jom join group >> Saluran Live << untuk live streaming.

Baca Markah Peserta untuk kedua di >> SINI <<  klik jer .

Tak sabar nak tengok aksi para peserta minggu ni.  Siapa pula yang akan tersingkir pada minggu pertama nanti? Jom sama-sama kita saksikan.

Selamat menonton.
أحدث أقدم