Neeta Terkejut Dengar Murni Kaseh Rahim Menyanyi. Semalam(Ahad) telah ditayangkan episod ke 14 i can see your voice malaysia 3. Tetamu jemputan kita adalah Neeta ! Haa dapat tak Neeta teka siapa penyanyi sebenar dalam episod kali ini? Jom kita tengok dekat bawah ini ya.

Minggu lepas kita ada Zizi Kirana sebagai tetamu jemputan. Zizi gagal meneka penyanyi sebenar dan dia telah memilih penyamar bersuara sumbang.

Neeta Terkejut Dengar Murni Kaseh Rahim Menyanyi.


Neeta pula sangat yakin dengan peserta number 3 iaitu Murni kasih Rahim. Katanya Murni ni nampak ada keyakinan sebagai penyanyi sebenar. Jadi dia pilih number 3.

Adakah Murni penyanyi sebenar atau penyamar? jom kita tengok.

Neeta Terkejut Dengar Murni Kaseh Rahim Menyanyi.






p/s : Tolong refresh banyak kali ya sampai live streaming muncul.

Jom join group fb >> Saluran Live << untuk live streaming.

Korang terlepas episod 3? Jom tonton di sini (klik) pula.

Anda dah tengok video atas ni?

Sedap tak suara Murni ni?

Bagi aku memang sedap gila suara dia. Awal-awal tu aku ingat dia penyamar tapi rupanya penyanyi.

Tahniah buat Murni sebab berjaya berduet dengan Neeta. Suara anda pun sedap, level-level penyanyi dah tu.

Semoga berjaya di luar sana tau.

Aku tak sabar nak tengok siapa pula artis jemputan untuk minggu depan. Korang macam mana?


Post a Comment

Previous Post Next Post