Tiket Final Gegar Vaganza 2019 Nak Dapatkan Di Mana?

Tiket Final Gegar Vaganza 2019 Nak Dapatkan Di Mana?. Hai korang. Baik sejak dua tiga menjak ni memang ramai yang tanya admin macam mana nak dapatkan tiket final gegar vaganza 2019. Sebenarnya admin dah pernah bagitau dekat page yang admin handle, tapi mungkin ada yang tak perasan kot.

Jadi admin ulang balik untuk memudahkan korang ya.

Sebenarnya, Pihak Gegar Vaganza tidak jual tiket kepada mana-mana pihak. Untuk Fans yang nak menyokong, mereka diberi tiket melalui kelab penyokong peserta yang bertanding. Maksudnya yang betul betul fans dan jadi ahli fansclub sahaja yang boleh masuk.

Tiket Final Gegar Vaganza 2019 Nak Dapatkan Di Mana?


Jadi, untuk korang yang teringin nak join konsert final gegar vaganza 2019, korang boleh cuba contact dengan fans club finalis gv kita musim ini.

Macam mana nak cari diorang tu?

Senang jer, korang pergi dekat instagram peserta, mesti akan ada link untuk contact fans club diorang, jadi korang cuba tanya mereka sama ada boleh join atau tidak.

Itu sahaja setakat ini.

Kalau ada update terkini jualan tiket atau ada contest untuk tike GV, nanti admin akan update semula dekat page ini  >>  Gegar Vagana 2019 << ya. Cepat like dan Turn on Notification untuk page ni ya.

Terima kasih semua!

Previous Post Next Post