Senarai Lagu Gegar Vaganza 2019 Minggu 3 (GV6). Selesai sudah persembahan untuk minggu kedua gegar vaganza. Rezeki tidak menyeblahi kak Mazleela yang tersingkir pada minggu ini. Para peserta yang lain perlu meneruskan perjuangan untuk minggu ke 3 nanti.

Anda sudah bersedia untuk persembahan minggu ketiga? Apakah lagu minggu ke 3 gegar vaganza 2019 nani? Jom kita baca di bawah. Sebelum itu, aku nak kongsikan dengan korang kedudukan top 3 minggu ini. Tempat Pertama menjadi milik Naqiu dan diikuti dengan Hady Mirza dan yang ketiga menjadi milik Sham Visa.

Senarai Lagu Gegar Vaganza 2019 Minggu 3 (GV6)


Dah baca ? : Kedudukan Peserta minggu ke 2 Gegar Vaganza 6

Juri-juri pun nampak gembira bila peserta-peserta mula menunjukkan kelebihan masing-masing dan mula bersaing untuk pertandingan ini.

Kebanyakkan lagu di minggu ke 2 adalah lagu sendiri yang dipilih oleh peserta. Tapi minggu ke 3 ni memang cabaran baru untuk mereka.

Senarai Lagu Gegar Vaganza 2019 Minggu 3 (GV6)

Tema: Aneh


  1. Nabil dan Jihan - Nobody(Wonder Girls)
  2. Naqiu - #123 ( Khai Bahar)
  3. Hady Mirza - Ibu Kota Cinta ( Def Cab C )
  4. Sham Visa - Sayang Sayang (Alif Aziz)
  5. Nur Fatima- Hati Kama (siti nurhaliza + Norhaniza idris)
  6. Feeza - Temberang ( Ayda Jebat)
  7. Wann - Asmaaradana (Tiara Jac)
  8. Roy - Gila Judi ( dato m daud kilau)
  9. Noorshila Amin - Pelesit Kota (Search)
  10. One Nation Emcees - Gelora (Tan sri p ramlee + Puan Sri Saloma)
  11. Kool - Lagu Zaman ( Ramli Sarip + Sm Salim)
  12. Jatt - Awallah Dondang ( Noraniza Idris)
  13. Ameer Sofarz - Samrah Mentari (Jamal Abdillah)


Tersingkir - Mazleela

Semoga berjaya buat semua peserta yang tinggal. Dari 13 kini menjadi 12 peserta yang akan bersaing. Tak sabar nak tengok persembahan minggu depan macam manakan.

Tunggu!


Post a Comment

Previous Post Next Post