Biodata Arslan Asad Butt. Salah seorang pelakon drama sara sajeeda ini merupakan pelakon dari luar negara tau! Dia berasal dari negara Pakistan. Seperti yang anda tahu, drama ni memang menggabungkan pelakon dari dua negara iaitu dari Malaysia dan juga Pakistan.

Korang yang tengok cerita tu mesti tahu siapa dia kan. hehe. Jadi aku cuba cari biodata dia, tapi tak banyak yang dapat di ketengahkan.

OH Ya, Arslan membawa watak Fawaad dalam cerita sara sajeeda tu. Korang suka fawaad tak ? hehe jom komen dekat bawah nanti ya.

Biodata Arslan Asad Butt (Watak Fawaad) Pelakon Drama Sara Sajeeda



Yang mana dapat itu lah yang aku kongsikan dengan korang.

Biodata Arslan Asad Butt (Watak Fawaad) Pelakon Drama Sara Sajeeda


Nama Artis : Arslan Asad Butt
Tarikh lahir : 30 oktober
Asal : Pakistan
IG: Instagram Arslan Asad Butt .

Kalau anda tonton drama ni, korang boleh jatuh hati dengan ketampanan pelakon lelaki ini. haha ramai yang cair sebab muka dia handsome sangat. haha

Ye ke?

Biodata Arslan Asad Butt (Watak Fawaad) Pelakon Drama Sara Sajeeda

Korang rasa? haha

Semoga dia dapat menembusi lapangan seni tanah air. Style lakonan dia pun nampak ok dan setanding pelakon tempatan.

Post a Comment

Previous Post Next Post