Cerekarama Dosa Yang Tak Diiktiraf. Untuk minggu raya ni, ada cerita baru untuk slot cerekarama tau. Antara barisan pelakon cerekarama ini adalah Zarul Umbrella dan juga Elly Mazlein.

Waktu Tayangan : Sabtu, 15 Jun 2019, 10:00 malam
Saluran Tayangan : TV3
Pelakon  : Chacha Maembong, Rayyandino

Cerekarama Dosa Yang Tak Diiktiraf

Tak sabar nak tengok cerita ni. Dalam sedutan dia pun dah banyak pengajaran yang kita boleh dapat. Korang bacalah sinopsis dia di bawah ni ya.

Sinopsis Cerekarama Dosa Yang Tak Diiktiraf


Razif dan Rita Sarafina, adalah pasangan suami isteri yang bergiat dalam industri muzik. Nama mereka gah dalam arena ‘Rock’ tanah air.

Razif ditugaskan untuk mencipta sebuah lagu berunsur keagamaan yang masih ada unsur rock dengan gabungan alunan irama nasyid untuk sebuah OST filem.

Dia mula terkesan dengan skrip filem itu yang menyedarkan dia tentang hukum agama. Sejak itu Razif mula mempelajari tentang agama dan telah meninggalkan kesan terhadap keluarganya apabila mereka juga turut disuruh meninggalkan dunia hiburan.

Sedutan Cerekarama



Episod Penuh Cerekarama

Selamat menonton. Sediakan tisu sekali tau. hehe


Post a Comment

Previous Post Next Post