Senarai Pelakon Drama 30 Pesanan Suara. Hai! Selamat berpuasa untuk anda. Ada tak yang dah tengok cerita 30 pesanan suara ni? Sebenarnya cerita ini baru sahaja mula ditayangkan pada 6 Mei 2019. Kalau terlepas pun boleh kejar lagi ni. hehe

Katanya drama ni best dan mesti tengok. haa, betul ke? Jom baca dekat bawah ni ya.

Senarai Pelakon Drama 30 Pesanan Suara.


Untuk yang tak tahu, berikut merupakan senarai pelakon yang terlibat dalam cerita ini.

Shukri Yahaya, Hannah Delisha, Saharul Ridzwan, Izzue Islam, Ain Edruce, Ruzana Ibrahim, Azhar Amir dan Zarina Zainuddin.

Senarai Pelakon Drama 30 Pesanan Suara


Selain itu, ini ada beberapa lagi pelakon yang terlibat antaranya Farisha Irwayu, Badrul Muhayat, Riz Amin, Hanna Aqeela, Erwin Dawson, Shah Jaszle dan Isaac Iman

Info Drama


Bil Episod : 30 episod
Tarikh Mula Tayangan : 6 Mei 2019
Waktu Tayangan : Isnin-Ahad, 7 malam
Saluran tayangan : TV3

Sinopsis 30 Pesanan Suara 

Drama ini mengisahkan tentang 3 sekawan iaitu Izwan, Iman dan juga Syafira. Satu hari, Syafira telah tersalah hantar mesej kepada Izwan. Sebenarnya mesej tersebut untuk Iman yang merupakan tunang Syafira.

Namun, pertunangan Syafira dan Iman tidak kekal lama apabila Iman mennggal dunia kerana penyakit Asma dan kerana dia lemas beberapa minggu sebelum perkahwinan mereka.

Izwan pula telah jatuh cinta sejak mendapat mesej dari Syafira tempoh hari. Dengan apa yang berlaku kepada Iman, Izwan nekad untuk berkahwin dengan Syafira atas dasar tanggungjawab untuk menjaga syafira.

Apa kena mengena dengan 30 pesanan suara? kalau nak tahu, korang kena tengok lah di tv 3!

Episod Penuh.


Kami akan kemaskini dari masa ke semasa ya. Anda boleh tonton menerusi pautan di bawah ini.

- Episod 1

- Episod 2

- Episod 3

- Episod 4

- Episod 5

Ramai tak yang tengok drama ni? hehe katanya jalan cerita dia sangat menarik di tambah pula dengan pelakon-pelakon yang ada membuatkan drama ini mesti ditonton sambil buka puasa.

Rugi tau kalau tak tengok. Ada Shukri Yahaya lagi tu, memang akan jadi sweetlah cerita ni. hehe Jangan lupa tengok tau.

Selamat menonton !

Post a Comment

Previous Post Next Post