BIODATA HANNAH DELISHA PELAKON DRAMA MENCINTAIMU MR PHOTOGRAPHER

Biodata Hannah Delisha. Nama pelakon baru ni mungkin tak terkenal atau dalam bahasa mudah masih baru lagi. Aku pun baru kenal dia ni . Nama panggilannya adalah Hannah Delisha. Syarikat MIG berjaya mengenal bakatnya untuk di ketengahkan sebagai pelakon di malaysia.

Bagi yang nak berkenalan dengan Hannah Delisha atau mungkin yang tertanya-tanya siapa Hannah delisha ni kan sebab korang tengok drama Mencintaimu mr photographer kan. berikut merupakan biodata Hannah Delisha.


Biodata Hannah Delisha
Biodata Hannah Delisha



BIODATA HANNAH DELISHA


Nama Penuh : Hannah Adlina Blackburne Birch
Nama Artis : Hannah Delisha
Umur : 21 tahun (2017)
Tarikh Lahir : 27 Oktober 1996
Asal : Singapura

Instagramhttps://www.instagram.com/hannahdelisha
Twitterhttps://twitter.com/hannahdelisha

Entri Berkaitan : Senarai Pelakon Drama Mencintaimu Mr Photographer .

Ramai yang nak kenal dengan HANNAH DELISHA ni , bila dah berlakon drama yang di tayangkan pada waktu puncak, ramai yang akan tengok dan ambil tahu pasal pelakonnya. lepas ni hannah ni pula yang akan viral dengan syafiq kyle .

Oh ya, entri Biodata hannah delisha ini di update ketika tayangan drama mencintaimu mr photographer. jangan lupa tengok tau drama lakonan hannah ni. Mesti best. ada ke peminat pelakon baru ini ? dia dulu seorang penyanyi kemudian masuk ke bidang lakonan . aku pun baru tahu. ehehe

Entri sebelum : Resepi Kangkung Masak Kicap

No comments

Powered by Blogger.