Recents in Beach

BIODATA HANNAH DELISHA PELAKON DRAMA AKU CINTA DIA

Assalamualaikum korang. Siapa tak kenal dengan Hannah Delisha ni kan. Nama artis baru ni mungkin ramai tak terkenal. Aku dah kenal dengan dia sejak tahun 2017 lagi. Masa tu dia baru saja berlakon dalam drama.

Penyanyi kelahiran Singapura ini mula dikesan bakatnya oleh Syarikat MIG untuk di ketengahkan sebagai pelakon di malaysia.

Untuk tahun 2019, Hannah delish terus menghiasi drama-drama tanah air sebagai watak utama tau. Yang terbaru , dia membintangi drama aku cinta dia dan digandingkan dengan Aiman Hakim.

Hannah Delisha biodata
Hannah Delisha

Ramai tak yang suka dengan lakonan Hannah ni? Aku dengar cerita dia ni memang ramai peminat. hehe

BIODATA HANNAH DELISHA



  • Penyanyi dan pelakon ini baru berumur 23 tahun, muda lah si hannah delisha ni kan. 


  • Dia dilahirkan pada 27 oktober 1996. 


  • Untuk tahun 2018, Hannah telah memenangi The 100 Most Influential Young Entrepreneurs tau. Memang terbaiklah.


Pemilik nama penuh Hannah Adlina Blackburne Birch ini menjadi viral sejak dia membintangi drama mencintaimu mr photographer yang di tayangkan di astro.

Dari drama tersebut, dia dah mula di kenali ramai. Sudah lah cantik, pandai menyanyi dan berlakon pula tu

Hannah ni juga sekarang ini merupakan duta kepada syarikat HUAWEI dan dia di beri kepercayan untuk jadi duta produk kepada HUAWEI Nova 2i yang baru sahaja di lancarkan baru-baru ini.

HANNAH DELISHA Umur


Makin murah rezeki Hannah ni sejak terkenal. Kita ucapkan tahniah kepada dia kerana berjaya memasuki pasaran malaysia dengan jayanya.

Orang cakap rezeki kita ni lain-lain kan. Kali ini rezeki dia, mungkin esok lusa orang lain pula kan.

Post a Comment

0 Comments