BIODATA HANNAH DELISHA PELAKON DRAMA MENCINTAIMU MR PHOTOGRAPHER

4 Julai 2017

Assalamualaikum korang. Nama artis baru ni mungkin ramai tak terkenal atau dalam bahasa mudah masih baru lagi. Aku pun baru kenal dia ni . Nama panggilannya adalah Hannah Delisha. Penyanyi kelahiran Singapura ini mula dikesan bakatnya oleh Syarikat MIG untuk di ketengahkan sebagai pelakon di malaysia.

Family dia masih di singapura. Bagi yang nak berkenalan dengan pelakon atau mungkin yang tertanya-tanya siapa Hannah delisha kan sebab korang tengok drama Mencintaimu mr photographer kan. berikut merupakan biodata dia yang aku sempat cari dan jumpa. jemput baca na .


Hannah Delisha
Hannah Delisha



BIODATA HANNAH DELISHA

Penyanyi dan pelakon ini baru berumur 21 tahun, muda lah si hannah delisha ni kan. dia di lahirkan pada 27 oktober 1996. awat hang muda sangat ni. abang pun dah rasa tua ni. ehh hehehe Instagram dia pula korang boleh tengok di sini : https://www.instagram.com/hannahdelisha
sama juga dengan twitter dia : https://twitter.com/hannahdelisha

Pemilik nama Hannah Adlina Blackburne Birch ini menjadi viral sejak dia membintangi drama mencintaimu mr photographer yang di tayangkan di astro. dari situ dia dah mula di kenali ramai. dah lah cantik,pandai menyanyi dan berlakon pula tu. haa itu kata orang lah yer.

Entri sebelum : Resepi Kangkung Masak Kicap

Hannah ni juga sekarang ini merupakan duta kepada syarikat HUAWEI dan dia di beri kepercayan untuk jadi duta produk kepada HUAWEI Nova 2i yang baru sahaja di lancarkan baru-baru ini. murah rezeki diakan sejak terkenal ni. apa-apa pun , kita ucapkan tahniah kepada dia kerana berjaya memasuki pasaran malaysia dengan jayanya.

orang cakap rezeki kita ni lain-lainkan. ini kelebihan dia. mungkin esok lusa orang lain pula kan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .