Senarai Pelakon dan Sinopsis Drama Pujaan Hati Kanda Raya. Eh dah raya rupanya. hehe Bagi peminat-peminat drama pujaan hati kanda, korang boleh tonton drama ini khas sempena raya yang akan ditayangkan pada raya pertama tau.

Mesti ramai yang tak sabar untuk tengok telatah Kak Su, Danny dan Tiara kan. Kalau korang sempat tengok sedutan cerita ini, mesti korang dah dapat bayangkan jalan cerita dia kan.


Senarai Pelakon dan Sinopsis Drama Pujaan Hati Kanda Raya


Tarikh Tayangan : Hari Raya Pertama, 5 Jun 2019
Waktu Tayangan : 10 pm
Saluran Tayangan : TV 3

Senarai Pelakon Drama Pujaan Hati Kanda Raya


Remy Ishak, Mira Filzah, Sarah Hildebrand, Reen Rahim, Baby Ayden Mikael, Syazwan Zulkifly, Elisya Sandha, Mustaqim Bahadon, Aida Khalida, Azar Azmi, Aidil Aziz, Dian P Ramlee dan Catriona Ross.

p/s : Lama tak tengok adik Iqy beraksi kan. Sekarang ni dah pandai. Dah boleh jalan dan bercakap tau. hehe Comel sungguh dia sekarang ni.

Sinopsis 

Cerita Asal

Drama ini mengisahkan tentang kehidupan Danny yang merupakan seorang playboy. Dia kemudiannya telah insaf dan ingin memulakan hidup baru. Pada hari penikahannya dengan Nadine, mereka terjumpa seorang bayi yang ditinggalkan diluar masjid pada majlis akad nikah mereka.

Ada sekeping kad ucapan dan juga sijil kelahiran diletakkan sekali pada bayi tersebut. Nadine ingin memastikan yang danny bertanggungjawab terhadap budak itu. Mereka membatalkan perkahwinan mereka tersebut.

Danny terpaksa mencari pengasuh bagi bayi bertuah. Dia akhirnya berjumpa dengan tiara dan Reena. Kedua-dua masih belajar di universiti dan memerlukan wang.

Jadi merekalah yang menjaga bayi tersebut. Danny pun telah menceritakan peristiwa sebenar kepada mereka berdua.

 Drama Pujaan Hati Kanda Raya


Masa berlalu dengan pantasnya, Tiara berjaya menamatkan pengajiannya. Mereka terpaka membuat alasan bagi memastikan keluarga tiara membenarkan dia menjaga bayi itu selepas tiara habis belajar.

Alhamdulillah, Keluarga tiara menerima alasan tersebut. Danny pula berjanji akan mencari perempuan yang meletakkan bayi tersebut dan telah mengganggu kehidupannya sehingga sekarang.

Cerita Raya.


- akan dikemaskini kemudian



Jom like page admin >> https://www.facebook.com/Kataubaid/ << untuk update terkini pasal drama ni ya.

Selamat menonton.

Post a Comment

Previous Post Next Post