Persembahan Syuk dalam Final BBB 2019 semalam mendapat pujian ramai sehinggakan dia dinobatkan sebagai Juara BBB 2019 tau. Aku sebenarnya tak layan sangat rancangan ni, tapi disebabkan ramai yang puji persembahan syuk ni, jadi aku tengok juga lah. hehe

Berkonsepkan parodi drama Nur 2, Syuk bergabung dengan jihan muse dan juga Ustaz Hamadi( Azhan Rani bagi menjayakan persembahan ini.

Persembahan Syuk, Jihan dan Azhan Rani dalam BBB 2019 Final


Korang nak tahu tak apa jadi atas pentas tu semalam. hahaha

kalau nak, boleh layan dekat bawah ni ya.

Persembahan Syuk, Jihan dan Azhan Rani dalam BBB 2019 Final 



Syuk ni pandai amik kesempatan dengan benda-benda yang tengah viral ni. Tapi bakat yang diorang ada pun memang dah lama kita akui yang diorang pandai melawak.

Tahniah Syuk atas kejayaan ni, bukan mudah nak jadi juara kan. Semoga lepas ni syuk akan kembali dengan lebih banyak lagi lawak-lawak yang terbaik untuk peminat-peminat mereka.


Post a Comment

Previous Post Next Post