Video Penuh Persembahan Exists Reunion di Pentas AME 2019. Dalam pentas anugerah meletop ERA 2019 semalam, ramai yang teruja apabila melihat persembahan dari kumpulan Exist reunion. Kumpulan ini merupakan ahli-ahli asal dari kumpulan Exist.

Mereka di satukan kembali di atas pentas untuk membuat comeback dalam dunia seni.  Korang tengok tak semalam? ramaikan yang menyanyi sekali sewaktu persembahan diorang. Memang respect habislah.

Video Penuh Persembahan Exists Reunion di Pentas AME 2019


Walaupun dah lama, lagu-lagu mereka still menjadi sebutan dan nyanyian sampai kehari ini.

Bagi yang terlepas persembahan exist reunion semalam, korang boleh layan di bawah ni ya.

Video Penuh 



Meremang bulu roma bila dengar persembahan diorang kan. hehe Welcom Back Exist !

Post a Comment

Previous Post Next Post