Live Streaming Gegar Vaganza 2018 Minggu 3 [14.10.2018]

Puluhan ribu peminat tidak sabar untuk menonton Live Streaming Gegar Vaganza 2018 Minggu 3 malam ini. Kami akan kongsikan link live malam ini untuk anda.

Dalam konsert minggu kedua, peserta yang mendapat kedudukan 3 teratas adalah Noryn Aziz, Amelina dan Shafie Rio ! Memang ramai terkejut dengan persembahan Noryn.

Kedudukan dia berubah dari tangga terbawah di minggu pertama, melonjak naik ke tangga pertama. Memang padu suara dia, patutlah juri puji persembahan Noryn kan.

WAKTU SIARAN GEGAR VAGANZA MINGGU 3 - 2018


Tarikh : 14.10.2018
Masa : 9 Malam

Anda boleh baca kedudukan dan keputusan akhir para peserta minggu lepas. Anda akan dapati ada peserta yang jatuh teruk dan ada yang meningkat naik.

Gegar Vaganza 2018 Minggu 3

Maya dan Billy Zulkarnain juga berada di tengah-tengah berbanding peserta lain. Masing-masing berada di kedudukan ke 5 dan keenam.

Untuk minggu ke tiga pula, sudah pasti kita harap lagu-lagu minggu ini dapat memberi keyakinan kepada para peserta untuk berikan yang terbaik. Terutamanya dalam persembahan malam ini.

LIVE STREAMING GEGAR VAGANZA MINGGU 3





Jom like page kami >> Kata Ubaid << untuk live streaming !

Siapa pula yang akan tersingkir malam ini? Susah nak jangka sebabnya mereka berikan yang terbaik dalam persembahan mereka setiap minggu setakat ini.

Kita hanya perlu tunggu keputusan juri jer lah malam ini kan.


Previous Post Next Post