Type something and hit enter

author photo
By On
Aku kena Prank ! sedih kan. hehe sebenarnya baru ni, adik aku suruhlah aku cuba makan maggi pedas giler yang katanya tengah viral tapi dah lama viral sebenarnya. aku malas nak try, rasa lah satu suap, rasa ok ja.

lepas dua tiga suap, mak aaaiiii ..

Pedas Gileerrr

korang tahu apa yang jadi lepas tu?

Aku terus berhenti makan, sambil menyesali tindakan aku ini.
fuhhh

kalau sebelum ni, aku memang tak makan pun benda-benda viral ni. tapi sebab adik aku dia suh rasa, aku pun try lah juga rasa.

boleh nangis weh pedas dia. pedas meggi ni bukan dekat tekak, tapi dekat bawah bibir bahagian luar ni.. rasa dah jadi macam artis hollywood yang bibir tebai tu..

nasib baik aku tak buat catwalk ja.. hahaha

lebih 10 minit juga lah nak rasa lega dari pedas tu.

nak hilangkan pedas, aku minum air ais, makan ais krim, makan coklat dengan harapan akan hilanglah rasa tu.

tapi kena tunggu sampai 10 minit baru dia hilang sepenuhnya.

lepas tu, aku cakap . ni yang pertama dan yang terakhir.
tak sanggup aku nak tahan pedas gila ni.

kalau korang nak cuba juga, boleh cari Maggi Pedas Giler ni dekat kedai berdekatan anda. Aku beli dekat 7 Eleven ja. Harga dia RM 4 lebih tak sampai RM 5 pun.

Ini gambar dia

Makan Maggi PEDAS GILER

kalau nak beli secara online dengan lazada, korang beli dekat pautan INI .

korang cuba dan kongsikan dengan aku pedas ke tidak.
ada yang kata, Samyang lagi pedas.

tapi ada yang kata , Samyang tak pedas, tapi maggi ni lagi pedas.

haa dah gaduh pula , apa-apa pun dua-dua pedas. hehehe

Selamat Mencuba !

Click to comment