Type something and hit enter

author photo
By On
Malam ini (14.7.2018) ditayangkan cerekarama bertajuk apabila terbit fajar yang akan bersiaran di TV3 . Aku tengok iklan drama ni nampak macam cerita sedih jer... kalau dari segi pelakon pula, nampak dah macam mana jalan cerita dia. hehe

PELAKON

Senarai pelakon apabila terbit fajar ini terdiri daripada Elisya Sandha, Azhan Rani, watie elite, Ku faridah dan rania humaira .

Cerekarama Apabila Terbit Fajar ( TV3 )


fuhh aku sempat tengok iklan..
terkejut weh dengar azhan rani menjerit..
agak-agaknya kenapalah sampai nak marah-marah tu kan.

hehe

SINOPSIS

Jalan cerita dan Sinopsis cerekarama apabila terbit fajar ini mengisahkan tentang seorang bayi yang baru dilahirkan. saat dia bayi tersebut diletakkan pada fiza, bayi itu berhenti menangis.

Siapa bayi tersebut ?
apa kena mengena dengan fiza pula ni ?

haaa.. itu korang kena layan sendiri dekat tv3 lah yer..

Layan live dekat sini





selamat mennton cerekarama apabila terbit fajar malam ini tau. jangan terlepas lak ..

Jom komen dibawah

Comments
0 Comments

Click to comment