Type something and hit enter

author photo
By On
Assalamualaikum! pejam celik-pejam celik, dah nak masuk bulan Syawal dah kan. Mesti ramai diantara kita yang nak tahu bila tarikh akhir untuk kita Pos barang sebelum POS LAJU bercuti sempena hari raya nanti. Pasti, Pejabat Pos akan menjadi tempat tumpuan untuk orang hantar barang sebelum balik kampung nanti.

Untuk pengetahuan anda, setiap tahun POS laju akan keluarkan tarikh akhir ini untuk memastikan barang yang kita akan hantar sampai pada waktu yang ditetapkan sebelum hari raya.

Persoalannya, kita jer yang tak perasan. lepas tu mengamuk dekat pejabat pos. hehehe

PENGUMUMAN TARIKH AKHIR PENGEPOSAN UNTUK SERAHAN SEBELUM HARI RAYA AIDILFITRI 2018


Pelanggan yang dihormati,

Bersempena dengan sambutan hari raya aidilfitri 1439H, Pelanggan adlaah dinasihatkan supaya membuat pengeposan item POS Laju untuk destinasi dalam negara sebelum atau pada 9 Jun 2018, agar kami di Pos Malaysia dapat membuat serahan kepada penerima sebelum 1 Syawal.
yang dijangka akan jatuh pada 15 Jun 2018.

Untuk Makluman, Serahan bagi item yang diposkan selepas 9 Jun hanya akan pada 18 Jun 2018. walaubagaimanapun, Pos Malaysia masih menerima barang seperti biasa sehingga 14 Jun 2018.

Tarikh Akhir Untuk Pos Barang Sebelum Raya 2018



Bagus sebenarnya bila pihak pos buat macam ni, kita akan lebih cakna mengenai tarikh dan lagi satu kita tak menyusahkan pihak mereka yang mungkin terpaksa bekerja sebelum hari raya.

Jadi, buat persiapan awal-awal. kalau nak beli barang atas talian , eloklah beli dari sekarang. jangan sampai 9 Jun baru nak beli. nanti tak dapat lah baju raya korang tu. hehe ditambah pula pertambahan barang-barang lain mesti akan mengganggu pengeposan barang untuk raya ni kan.

Patuh pada arahan pejabat POS untuk kepentingan dan kebaikan kita bersama.

Jom komen dibawah

Comments
0 Comments

Click to comment