Type something and hit enter

author photo
By On
Biodata Ain Edruce : 3 Fakta Yang Anda Perlu Tahu
Ain edruce..

Biodata Ain Edruce. Pelakon yang sedang meningkat naik ini dikenali sebagai Ain Edruce. Dia mula dikenali dari drama kekasih paksa rela. sebenarnya si ain ni dah lama dalam industri, kebanyakkannya kerjanya lebih kepada pembantu. tapi itu dulu, sekarang ni ain dah kembali sebagai watak utama.

Aku pernah dengar dekat hot fm, masa tu Ain jadi tetamu. dia kata dia merupakan graduate dari bidang musik. dia terjun ke bidang seni ini pun sebab dia jadi model untuk kawan-kawan fashionnya.

dari situ, kemudian nama ain edruce di kenali di dalam dunia seni .
Jomlah berkenalan dengan Ain 

Ini Biodata Ain Edruce Pelakon Yang Mempunyai Suara Garau ni ..


→  Nama Penuh: Nurain binti  Edruce
→  Nama Artis: Ain Edruce
→  Tarikh Lahir: 4 Ogos 1991
→  Umur: 27 Tahun (2018)
→  Asal: Terengganu

Ini pula >> Instagram Ain Edruce <<

3 Fakta Yang Anda Perlu Tahu Mengenai Ain Edruce 


Fakta 1 : Dia merupakan Seorang Model, Pelakon Dan Penyanyi dan Pengacara !

Fakta 2 : Dia merupakan Anak keempat dari lima beradik.

Fakta 3 : Ain masih single !! ehhh hehe

Ain edruce ni merupakan salah seorang dari ahli Lari : Mr X yang disiarkan di TV9. Rancangan ala-ala Runningman ni dah lama dah dekat tv9. cuma mungkin ramai yang tak tengok. aku suka layan cerita tu, sebab dia macam runningman korea.. jadi best bila dapat selesai misi-misi yang diberikan.

kalau anda layan cerita tu, mesti dapat dengar suara ain... fuhhh kuat gila dan kelakar.. hehehe

Selebihnya mengenai biodata ain edruce, anda kenalah tengok instagram dan sosial media ain sendiri.


Jom komen dibawah

Comments
0 Comments

Click to comment