Type something and hit enter

author photo
By On
Hai~!! Semalam dah mula tayangan drama kalis kasih di TV3. Antara barisan pelakon kalis kasih yang terlibat dalam cerita ini adalah Syazwan Zulkifli, Elvina Mohamad , Amar Baharin dan Mawar Rashid. Aku suka layan drama yang pelakon dia hebat-hebat macam ni.

Untuk pengetahuan korang, drama ini menggantikan drama Melankolia yang dah habis siaran baru ini. Drama tu pun Psycho juga kan. hehe  Tapi tak pa, sekarang kan dah ada drama baru, jadi kita fokus dan layan jer cerita ni !!



Senarai Pelakon Drama Kalis Kasih


Info Berkaitan Drama Ini .


→Jumlah Episod : 15
→Tarikh Mula Tayangan : 2 April 2018
→Waktu Siaran : Isnin-Rabu, 10.00 malam
→Saluran Siaran : TV3

Watak Dalam Drama ini



Syazwan Zulkifli
Bard
Mawar Rashid
Amanda
Khair
Elvina Mohamad
Dania
Nazeera Sardi
Sandra

Senarai Pelakon Drama Kalis Kasih
tenung apa tuu

Senarai Pelakon Drama Kalis Kasih


Azri Iskandar, Rosnah Johari, Anne Abdullah, Amyza Adnan, Duerra Mitilda, Qazem Nor, Zalfa Zin, Zainab Uthman, Taufiq Ola Bola, Issey Titan.

Senarai Pelakon Drama Kalis Kasih

Senarai Pelakon Drama Kalis Kasih
Amboi haangg posing..

p/s : aku suka tengok syazwan zulkifli berlakon.. auuum !!

Jom komen dibawah

Comments
0 Comments

Click to comment