Type something and hit enter

author photo
By On
Nama Kayda Aziz mungkin ramai yang tak kenal. Masih baru dalam dunia seni. bagi mereka yang tengok drama Mr Grey , Kayda merupakan pelakon dalam drama tersebut dengan membawa watak sebagai NADINE. watak garang dan jahat. hehehe geram tengok dia berlakon. hehe jom baca biodata kayda aziz dekat bawah ni.

Sebenarnya ramai tak perasan yang dia ini adalah anak kepada Dato' Sheila Majid. tahu lak korang nak terkejut. hahaha aku pun terkejut juga masa baca biodata dia sebelum ni.


Biodata Kayda Aziz


Kayda juga ada dalam iklan Anelene bersama dengan ibunya. alaa.. iklan yang ada lagu sinaran tu. hehe bila dengar jer dah boleh terus menyanyi sekali walau lirik berterabur.. hehe

Biodata Kayda Aziz


Nama Penuh : Wan Nur Khaleeda Aziz
Nama Artis : Kayda Aziz
Umur : 27(2018)
Asal : KL
Tarikh Lahir : 1991

>> instagram kayda aziz @ nadine <<

Memang bakat lakonan kayda masih baru. tapi boleh dikatakan not bad lah sampai buat orang tak suka dengan nadine tu..

Kayda Aziz

Selain dari berlakon, kayda juga seorang penyanyi dan dia asalnya bermula dengan nyanyian. jadi tak heranlah kerana dia mengikut langkah ibunya untuk menjadi anak seni musik tanah air.

Semoga rezekinya semakin bertambah selepas ini. jom kita kongsikan biodata kayda aziz ini !

Sekian.


Jom komen dibawah

Comments
0 Comments

Click to comment