Type something and hit enter

author photo
By On
Hari hari kita buka akaun sosial media kita.
macam-macam benda yang ada dalam tu kan..

ada kala kita rasa, ada benda yang tak patut di kongsikan di media sosial.
tapi masih ada yang kongsikan benda tu.

bila dalam media sosial,
tak ada yang boleh cakap dia ni betul dan benda ni salah ni dalam sudut pendapat lah kan.

Media Sosial Yang Makin Tenat

tapi orang kita lebih suka bergaduh dan berdebat.

tak kurang juga yang bagi kecaman.

aku sejujurnya, pelik dengan netizen.

ada ja orang yang nak ulas itu dan ini.

rajin sungguh hangpa ni kan.

hehe

yang kedua, dah ulas itu dan ini, lepas tu kira nak menang jer.

pendapat orang tak mau terima.

sebab itu, dalam netizen , kita susah nak jumpa netizen yang sekepala.

ada ja benda yang nak bergaduh.

aku dah tulis banyak kali dah pasal ni.

tapi aku tulis juga, sebabnya aku tak jumpa jawapan terhadap apa yang berlaku.

persoalannya, NETIZEN ada banyak masa untuk komen dan kecam orang orang ?

korang rasa macam mana?
kongsikan pendapat korang dekat bawah ni ya.

tolong aku cari jawapan dia. hehehe

terima kasih.


1 comments:

avatar

Sebelum berkongsi pertimbangkan terdahulu impaknya.Memang hak pemilik sosmed namun kalau kita yang mencetuskan aura kurang baik..kurang baik juga akan balik pada kita.

Netizen juga perlu bijak memberi komen dan cerdik memilih apa yang wajar dikomen..

Click to comment