Type something and hit enter

author photo
By On

Pelakon Drama Kisah Yang Hilang


Senarai Pelakon Drama Kisah Yang Hilang. Drama baru ini baru jer mula tayangan semalam pada 27 Disember 2017. antara barisan pelakon drama ni adalah seperti Eyka Farhana dan Izzue Islam. Eyka ni dah makin banyak drama dia berlakon sekarang ni kan. dulu aku tengok dia berlakon jadi budak-budak jer. hehe sekarang bakat dia mula dikenali ramai kan. agaknya apa sinopsis yang kisah yang hilang ni kan. macam menarik jer..

Senarai Pelakon Drama Kisah Yang Hilang


Antara barisan pelakon lain dalam drama kisah yang hilang ini adalah seperti Izzue Islam, Eyka Farhana, Wan Gegau, Epy Kodiang, Aizat Hassan, Fify Azmi, Tengku Fiella,Fathil Dani, Elanie, Adam Shah, Amai Kamarudin, Bella.

Sinopsis Kisah Yang Hilang ini adalah mengisahkan tentang Fattah Aqil seorang penulis terkenal. Banyak karyanya telah diangkat kelayar perak dan dijadikan filem dan drama. Jadi dia pun teringin nak menulis cerita seram.

Puncanya adalah bila dia melihat dan menonton pratonton drama seram. jadi dia nekad nak cuba cabaran baru.

Pelakon Drama Kisah Yang Hilang


Fattah Aqil pun mula menulis , tetapi dia tidak banyak idea.
jadi dia membawa diri dan rakannya baihakki ke sebuah kampung bernama Kampung Sungai Ajal.
dia meminta izin untuk mencatatkan segala kisah misteri di kampung terbabit.

di sini dia berkenalang dengan 3 orang sahabat bernama Sabri, Asmat dan Johan. mereka akhirnya menjadi kawan rapat.

Di kampung ini juga dia berkenalan dengan Suri Bakawali. seorang anak gadis di kampung tersebut .

Bila Fattah nak menulis,tiba-tiba laptopnya terpadam dengan sendiri. jadi suri pun bagi mesin taip lama kepada nya. lama kelamaan, fattah perasan yang apa yang ditulis menjadi kenyataan dan realiti. mungkinkah ada kisah misteri disebaliknya.

atau mesin taip itu berhantu. siapa pula suri bakawali ni ? fuhh seram weh.. korang mesti tengok cerita ni dalam slot seramedi di tv 3.

waktu yangan drama kasih yang hilang ini adalah setiap hari isnin hingga rabu bermula jam 10 malam.  jangan lupa tau.

pelakon-pelakon baru kisah yang hilang dalam drama ni menjadikan cerita ni sebagai cerita yang segar. bukan mudah nak pastikan semua bergerak selari dengan kehendak pengarah kan. lagi satu, aku yakin drama ni mesti lawak gila kan.

sebab ada pelawak dalam cerita ni.hehehe

Jom komen dibawah

Comments
0 Comments

Click to comment