Type something and hit enter

author photo
By On
BIODATA NUR QISTINA RAISAH

BIODATA NUR QISTINA RAISAH. Pelakon kanak-kanak yang comel ini dah lama jadi artis tau. banyak drama lakonan dia menjadi dan seronok untuk ditonton. walaupun umur qistina raisah masih muda, tapi dia sudah berjaya mengembangkan bakat lakonan dia sehingga membintangi beberapa drama yang " viral " tau.

antara drama yang viral tu adalah Papa Ricky dan terbaru dia akan membintangi drama syurga yang kedua bersama dengan pelakon zarul umbrella dengan siti elizad. jom baca nur qistina punya biodata dekat bawah ni ya .


NUR QISTINA RAISAH

**gambar sumber instagram qistina

Nama Penuh : Nur Qistina Raisah bt Mohd Kamarolazari
Nama Artis : Qis
Umur : 9 tahun [ 2017 ]
Tarikh Lahir : 2008
Asal : Selangor

Instagram nur qistina pun selalu berupdate. jadi orang lebih kenal dengan dia kan. followers dia pun ramai. lebih ramai dari aku. hehehe

Kita doakan yang qistina akan terus berjaya dalam dunia seni. aku suka tengok lakonan dia. dah lah comel lepas tu pandai berlakon pula kan. tahniah tau ! harap lepas ni boleh menang anugerah pulak kan.

sekian .

Click to comment